Mikä aiheuttaa öljyn viivyttelyn paluussa öljypohjaan? Öljythän manuaalin mukaan katsotaan 5minuuttia sammutuksen jälkeen, mutta tuolloin ei ole vielä palautunut läheskään kaikki öljyt. Jos esim. kylmästä koneesta katsoo tikkua, niin tilanne on aivan toinen. Kone käy nätisti eikä suurempia vuotoja näy missään ja ei ylimääräisiä savuttelekkaan. Eikä öljynkulutusta juurikaan ole. Ei vain uskalla ajaa ilman pientä ekstraöljyä, kun tosiaan tuntuu, että muuten voi tuo öljypinta mennä liian alas.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530D öljy palautuu hitaasti öljypohjaan
Collapse
X
-
Originally posted by dokki View PostMyös minulla on öljytikku kuiva kun nostaa heti sammutettuaan mutta kun tyrkkää tikun uudestaan niin on taas maksimissa
Comment
-
-
Originally posted by dokki View PostMyös minulla on öljytikku kuiva kun nostaa heti sammutettuaan mutta kun tyrkkää tikun uudestaan niin on taas maksimissa
Comment
-
-
Originally posted by bemmidee View PostSama juttu mulla kans, kyllähän siinä aina henki salpautuu kun vetäsee kuivan tikun ulos. Ei ole tämmöstä ominaisuutta muissa kieseissä tullut vastaan. Ilmeisen hankala paikka tikulla kastua kun tuntuu "täytenäkin" öljy tarttuvan tikkuun vähän huonosti tai toispuoleisesti No onhan se tankkauskin välillä haastavaa kun katkoo koko ajan
Comment
-
-
Originally posted by maanmittaaja View PostMikä aiheuttaa öljyn viivyttelyn paluussa öljypohjaan? Öljythän manuaalin mukaan katsotaan 5minuuttia sammutuksen jälkeen, mutta tuolloin ei ole vielä palautunut läheskään kaikki öljyt. Jos esim. kylmästä koneesta katsoo tikkua, niin tilanne on aivan toinen. Kone käy nätisti eikä suurempia vuotoja näy missään ja ei ylimääräisiä savuttelekkaan. Eikä öljynkulutusta juurikaan ole. Ei vain uskalla ajaa ilman pientä ekstraöljyä, kun tosiaan tuntuu, että muuten voi tuo öljypinta mennä liian alas.
Comment
-
-
Eiköhän se öljy valu yläkerrasta suoria kanavia pitkin alas?
Tota kuivaa tikkua oon monesti hämmästellyt, johtuu melko varmasti mittatikun putkesta joka on pitempi kuin putki.
O-rengas yläpäässä tiivisteenä, jolloin neste ei nouse putkeen.
Sama voi olla tuossa aloittajan ongelmana, kylmä ja jähmeä öljy ei nouse putkessa nopeasti.TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
Comment