Terve,
Eli tuli hieman ongelmaa vm.1998 e39 528 kanssa. Todennäköisesti on itse aiheutettua kun vaihdoin rikkinäisen haitarikumin ja vuotavan imusarjan tiivisteen uuteen. Auto toimi normaalisti ennen, mutta nyt sain itse todennäköisesti imuvuotoa aikaan.
Öljykorkin kun ottaa pois ei käynti muutu miksikään, kierrokset jää ehkä vähän leijumaan kaasuttaessa tyhjäkäynnillä ja pientä röpötystä esiintyy kun kierrokset palaa alas. Ajettaessa maantiellä vakkari päällä pelailee automaatti vähän oudosti omaa elämäänsä.
Tiiviste oli ihan muovia jo ja lähti palasina irti.
Eli todennäköisesti joku meni huonosti paikalleen ja vuotaa? Sellaisen huomion tein, että sytytyspuolien kumiputket oli tulpan päästä aika risoja, mutta ennen irrotusta ei toiminnassa ollut mitään sanomista..
Niin ja ilmamassamittari oli remontin aikana irti.
Eli tuli hieman ongelmaa vm.1998 e39 528 kanssa. Todennäköisesti on itse aiheutettua kun vaihdoin rikkinäisen haitarikumin ja vuotavan imusarjan tiivisteen uuteen. Auto toimi normaalisti ennen, mutta nyt sain itse todennäköisesti imuvuotoa aikaan.
Öljykorkin kun ottaa pois ei käynti muutu miksikään, kierrokset jää ehkä vähän leijumaan kaasuttaessa tyhjäkäynnillä ja pientä röpötystä esiintyy kun kierrokset palaa alas. Ajettaessa maantiellä vakkari päällä pelailee automaatti vähän oudosti omaa elämäänsä.
Tiiviste oli ihan muovia jo ja lähti palasina irti.
Eli todennäköisesti joku meni huonosti paikalleen ja vuotaa? Sellaisen huomion tein, että sytytyspuolien kumiputket oli tulpan päästä aika risoja, mutta ennen irrotusta ei toiminnassa ollut mitään sanomista..
Niin ja ilmamassamittari oli remontin aikana irti.
Comment