Originally posted by Heguli 31
E39 touringin takaiskarien vaihtoa...
Collapse
X
-
Originally posted by 525TDS TouringKyllä se "silmän" kohta kestää hyvin lyödä, tosin mulla toisella puolen irtos se holkki navasta, ja jäi raidetangon kartioon. Ei se sinällään haittaa, mutta paikalleen laitto on hankalempi sen lieriömuodon takia.Eikä mistään löytynyt tarpeeksi isoa raidepään ulosvetäjää, kun kävin pyörällä ettimässä...
No nyt on kuitenkin alusta kokonaisudessaan alla ja kulmat säädettynä. 15" kitkat tosin edelleen verottaa tuntumaa, mutta hyvältä tuntuu jo kuitenkin
Autosta jäi muuten 2001/7 leimalla varustetut punaiset E39 H&R madallus etujouset ylimääräiseksi. Oli entinen omistaja ilmeisesti vaihtanut alle jostain syystä? Pitkään mietin kummat laitan. Uudet Sachs performance kitin jouset vaiko nuo H&R:t, muta päätin kokeilla uusia Sachseja(?) Aavistuksen paksumpi lanka oli Sachseissa...
Myydään eniten tarjoavalle!Last edited by Samppasika; 06-04-2005, 20:29.Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Yhteydenotot: [email protected] !!
Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.
Comment
-
-
Originally posted by KeimoTilasin myös tuon Sachs:n sarjan. Saahan sitten nähdä miltä se tuntuu/näyttää. Kotiovelle kun tupsahti jo rengas/vannepaketti koossa 17", niin tuo alustapaketti tuleekin hyvään saumaan.
Miltäs se Sachs on tuntunut näin pitemmän koeajosession jälkeen?Tosin edellinenkin mulla oli sama satsi, mutta BMW- tarroilla varustettuna ja loppun ajettuna
Toinen etuiskari oli niin paska, ettei mäntä ottanut pumpatessa juuri yhtään vastaan. Kiitos jonkun tielle levittämien lankunpätkien viime kesänä Saksasta tullessa. Aamuyöstä vähän ennen Jyväskylää n. 140km/h vauhtia ja ajoin sellasen palikan päälle. Hirvee jysäys, kun iskari löi pohjaan ja rengas räjähti.... Auto pysyi silti hyvin ohjattavissa, vaikka renkään kyljessä kakkosnelosen mentävä viilto...
Silti tänä keväänä antoi konttorin iskaritestissä 60% sillekin tolpalle.. heehee... taitaa olla luotettavia testereitä...
Mutta asiaan. Oiken hyvä satsi tuntuu olevan. Ei mikään hirveä kivireki, mutta jämäkkyyttä löytyy tarvittaessa. Ja tuskinpa ne tehtaaallakaan alkuperäisienä sport alustana mitään paskaa alle laittaisi...
Kulmia säädettäessä laitettiin takapään camber kokeeksi alustasarjan lapussa annettuun arvoon , eikä tehtaan ilmoittamaan. (aavistuksen enemmän camberia, mutta kuitenkin tehtaan rajoissa toisessa ääripäässä)Last edited by Samppasika; 08-04-2005, 11:11.Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Yhteydenotot: [email protected] !!
Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.
Comment
-
-
Jeps. Katsotaan milloin tuo paketti nyt sitten saapuu Gynttereiltä tänne. Ei kyllä ollut paha hinta rengas+vannesetille. Alkuperäiset ja uudet BMW vanteet 17" keskiönappeineen ja malli oli http://zoouz.free.fr/Wheels/TMP_wheel/bmw_wheel_086.jpg ja uudet renkaat Michelin Pilot Sport 235/45. Hintaa ovelle tuotuna ~ tonttu, Paketti oli vielä BMW:n omissa muoveissa. Kysyin puhelimessa hintaa suomiliikkeestä pelkille renkaille, niin ~900 euroa.
Comment
-
Comment