Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Peränvälitykset - vaihto automaattiin (M52)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juchelius
    BTCF Member
    • Sep 2009
    • 298
    • Oulu

Sä varmaan kysyt suomi24 palstaltakin jos joku vois sun puolesta katsoa loppuviikon sään, kun ei ite jaksa.
    Olisit laittanut edes linkin.. ei tästä tämän enempää. Aurinkoista päivää sinnekin.
    1985 e30 320i Baur Cabriolet
    1995 328 ex ratakikkare

Comment

• jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

Originally posted by Juchelius View Post
      Olisit laittanut edes linkin.. ei tästä tämän enempää. Aurinkoista päivää sinnekin.
      BMW harrastaja joka ei tiedä mikä ETK on ja mistä löytyy?
      Aprilia RSV4

Comment

• Jax_KiBez
        BTCF Member
        • Jan 2010
        • 2068
        • Pirkanmaa

Originally posted by jannmann View Post
        BMW harrastaja joka ei tiedä mikä ETK on ja mistä löytyy?
        Tämmönen vittuilu on mun mielestä turhaa, jotkut saattaa olla vähän epäaktiivisempia BMW-tiedonetsijöitä eivätkä tiedä mikä tai mistä ETK löytyy.

Itse käytän tätä varaosa-katalogia

Listasin aiempaan viestiin kaikki E39 perät niin saa tulevat sukupolvetkin tiedon yhdestä paikkaa yhdellä vilkaisulla.
        Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
        Youtube-kanavani (Jax_KiBez)

Comment

• jannmann
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 5856
          • Joccis City

Originally posted by Jax_KiBez View Post
          Tämmönen vittuilu on mun mielestä turhaa, jotkut saattaa olla vähän epäaktiivisempia BMW-tiedonetsijöitä eivätkä tiedä mikä tai mistä ETK löytyy.

Itse käytän tätä varaosa-katalogia

Listasin aiempaan viestiin kaikki E39 perät niin saa tulevat sukupolvetkin tiedon yhdestä paikkaa yhdellä vilkaisulla.
          Toi toimii sun haavamaailmassa. Kun päästään seuraavalle sivulle ne epäaktiivisemmat kysyy tota uudestaan kun eivät jaksa edes edellistä sivua lukea. Osa kysyy sitä vaikka se olis jopa samalla sivulla. Niin nähty juttu nykyisen some uusavuttomuuden aikakaudella. Kaikki tieto pitää saada heti, ilman omaa etsimistä tai edes pientä vaivaa näkemällä.
          Montako kertaa esim. tällä foorumilla kysytään mistä saa ostaa BMW varaosia? Onneksi sinä jaksat pitää noita kädestä kiinni ja taluttaa BMW merkkiliikkeeseen, ettei vahingossa mee Toyotalta BMW:n osia kysymään.
          Aprilia RSV4

Comment

• Jax_KiBez
            BTCF Member
            • Jan 2010
            • 2068
            • Pirkanmaa

No sittenpähän kysyvät, en mä suotta stressiä siitä jaksa ottaa. Kyllä niitä uusavuttomia mahtuu maailmaan vaikka niitä ei neuvoisikaan.

Eikö nyt sit oo ihan sama jos joku kysyy milloin missä topicissa, että joku autossa on rikki ja tekee jotain ihmeellistä. Vastaus kaikkeen olisi "älä kysele vaan tee itse ja korjaa."
            Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
            Youtube-kanavani (Jax_KiBez)

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎