elikä vaikka puhallus teho 0 niin puhallin jää puhaltamaan vaikka virrat olisi pois.huomasin tänään että se sammuu jonkinajan kuluttua mutta kun avaa ovet kaukosäädöllä niin puhallin menee välittömästi päälle ja kun laittaa lisää puhallusta säädin paneelista niin ei tarvii montaa pykälää laittaa niin puhaltaa jo liian kovaa.eikö kellään ole ollut vastaavaa ongelmaa ja auto on 528i e39 automaattiilmastoinnilla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 puhaltaa vaikka virrat pois!!
Collapse
X
-
onko normaalia että alkaa puhaltaa heti kun painan kauko säätimestä ovet auki ja eikö sitä muka millään saa pois päältä itse.mun mielestä puhaltaa liian kovaa vaikka puhallin olisi vasta ekalla palkilla.hyvähän se olisi jos olisi ominaisuus.tosiaan kaikki säädöt toimii normaalisti että tuli itsellekkin mieleen että voisi olla ominaisuus.-BTCF absolutistit team-
Comment
-
-
Eiköhän tuo ole vika, ei minulla ainakaan tuollaista ominaisuutta ole. Jos autossa on webasto, voi siinä olla ohjelmoitava tuuletustoiminto mutta se lienee ainoa tuon tapainen ominaisuus ja sekin siis toimii kellon ajastamana eikä noin kuin sinulla. Jos tuo vika ei johtu puhaltimen säätimestä niin sitten ilmastoinnin ohjausyksikkö taitaa olla rikki.
Comment
-
Comment