Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw e39 520 1999 moottorivikavalo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petttsku
    Newbiemmer
    • Oct 2014
    • 17
    • Finland

    Bmw e39 520 1999 moottorivikavalo

    Morjesta! Elikkä nyt on tullut mittaristoon moottorivikavalo. Kun käy lukemassa koodit testerillä kertoose 6 pytyn sytytyshäiriöstä. Tulppia kokeilin ensiksi vaihtaa joka ei auttanut. Tämän jälkeen huomasin että 6 puola oli motonetin tarvike puola jonka vaihdoin päittäin 5 pytyn kanssa ja nollautin koodit. Noh seuraavana päivänä tuttuvalontuli takaisin ja kertoi edelleen 6 pytyn sytytys ongelmasta, eli vika ei ole puolassakaan? Voiko puolan johto olla viallinen? Voiko joku imuvuota tehdä tälläista? Auto täristää tyhjäkäynnillä ja noin 80km/h vauhdissa tasakaasulla ajaessa.
    Last edited by Petttsku; 06-12-2015, 03:25.
  • 523i
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2009
    • 319
    • Iisalmi

    #2
    Originally posted by Petttsku View Post
    Morjesta! Elikkä nyt on tullut mittaristoon moottorivikavalo. Kun käy lukemassa koodit testerillä kertoose 6 pytyn sytytyshäiriöstä. Tulppia kokeilin ensiksi vaihtaa joka ei auttanut. Tämän jälkeen huomasin että 6 puola oli motonetin tarvike puola jonka vaihdoin päittäin 5 pytyn kanssa ja nollautin koodit. Noh seuraavana päivänä tuttuvalontuli takaisin ja kertoi edelleen 6 pytyn sytytys ongelmasta, eli vika ei ole puolassakaan? Voiko puolan johto olla viallinen? Voiko joku imuvuota tehdä tälläista? Auto täristää tyhjäkäynnillä ja noin 80km/h vauhdissa tasakaasulla ajaessa.
    Tuossa omassa poltti DME sytytysboksista transistorin kun puola särkyi, kannattaa se tarkistaa

    Comment

    • Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

      #3
      Originally posted by Petttsku View Post
      Morjesta! Elikkä nyt on tullut mittaristoon moottorivikavalo. Kun käy lukemassa koodit testerillä kertoose 6 pytyn sytytyshäiriöstä. Tulppia kokeilin ensiksi vaihtaa joka ei auttanut. Tämän jälkeen huomasin että 6 puola oli motonetin tarvike puola jonka vaihdoin päittäin 5 pytyn kanssa ja nollautin koodit. Noh seuraavana päivänä tuttuvalontuli takaisin ja kertoi edelleen 6 pytyn sytytys ongelmasta, eli vika ei ole puolassakaan? Voiko puolan johto olla viallinen? Voiko joku imuvuota tehdä tälläista? Auto täristää tyhjäkäynnillä ja noin 80km/h vauhdissa tasakaasulla ajaessa.
      Taas kerran perinteinen ja siihen vastaten vaikka ilmeisesti ei saisi...
      Mutta kun ei kukaan muukaan, niin ihan ilmeinen imuvuotohan se siellä.

      Comment

      • BenDilde
        Bimmer Rookie
        • Aug 2010
        • 127
        • Kotka

        #4
        Originally posted by Hemi View Post
        Taas kerran perinteinen ja siihen vastaten vaikka ilmeisesti ei saisi...
        Mutta kun ei kukaan muukaan, niin ihan ilmeinen imuvuotohan se siellä.
        Mulla tekee ihan samaa, tosin ykköspytylle ja satkun vauhdissa n. 2000rpm ravistaa autoa. En oo vielä ehtinyt vaihtamaan puolaa toiselle pytylle, mutta jos sattuis imuvuoto olemaan, niin miten sitä kannattaisi lähteä metsästämään? Mitkä kaikki paikat pitää katsoa? Ja miten
        '01 E39 520iA

        Comment

        • Jesse93
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2012
          • 940
          • Mustio

          #5
          Originally posted by BenDilde View Post
          Mulla tekee ihan samaa, tosin ykköspytylle ja satkun vauhdissa n. 2000rpm ravistaa autoa. En oo vielä ehtinyt vaihtamaan puolaa toiselle pytylle, mutta jos sattuis imuvuoto olemaan, niin miten sitä kannattaisi lähteä metsästämään? Mitkä kaikki paikat pitää katsoa? Ja miten
          Yksi yleinen imuvuoto ilmanputsarilta kaasuläpälle menevä rööri se kannattaa jos mahdollista irrottaa ja tarkkaan tutkia ja taitella
          E91 320D & E46 320D & E30 325iX & E61 525D

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎