Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apua vailla

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Moskar39
    Newbiemmer
    • Jan 2016
    • 25
    • Tuusula

Apua vailla

Olisiko joku korvausta vastaan kykenevä päivittämään weban softan ja maf:n skaalauksen pk-seudulla. Valomoduli rikkui aikaa sitten ja auto em palikan jälkeen merkkiliikkeessä ohjelmoinnissa ja totesivat koko auton olevan päivityksen tarpeessa. Päivitys tehtiin silloin, mutta unohtuikohan weba rastia listalta. Apu kiinnostaisi, kyrsii nuo merkkiliikkeiden hirveät jonot...
    Auto e39 530d
    Last edited by Moskar39; 04-01-2016, 23:12. Reason: lisätieto
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Kysy nm. Rahu:lta.
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

• HTK12
      BTCF Member
      • Jul 2011
      • 10949
      • Joensuu

Originally posted by Moskar39 View Post
      Olisiko joku korvausta vastaan kykenevä päivittämään weban softan ja maf:n skaalauksen pk-seudulla. Valomoduli rikkui aikaa sitten ja auto em palikan jälkeen merkkiliikkeessä ohjelmoinnissa ja totesivat koko auton olevan päivityksen tarpeessa. Päivitys tehtiin silloin, mutta unohtuikohan weba rastia listalta. Apu kiinnostaisi, kyrsii nuo merkkiliikkeiden hirveät jonot...
      Auto e39 530d
      Vai, että koko auto on päivityksen tarpeessa.. Mitähän meinasivat, että siitä kokoauton päivittämisestä on hyötyä? Uudemmissa joo, päivittämällä voi saada uusia ominaisuuksia jne., mutta e39:ssä? Ainut mikä nyt tulee mieleen voisi olla, että joutuu moottorinohjauksen päivittämään maf vaihdoin yhteydessä (mikäli siellä paikallaan oli vanhanmallinen maf). Taisivat vaan haluta helppoa rahaa..
      e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
      Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
      Retrofit ym. koodaukset (BMW)
      Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
      INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
      Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

• Moskar39
        Newbiemmer
        • Jan 2016
        • 25
        • Tuusula

Niin... Sanoivat, ettei pelkästään uuden LCM:n koodaus onnistu, koska muiden palikoiden softat liian vanhat. Tiedä sitten, onko mua kustu silmään.
        Maf mulla uudempaa mallia, mutta en tiedä, onko skaalaus muutettu.
        Last edited by Moskar39; 06-01-2016, 12:58. Reason: lisätieto

Comment

• HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10949
          • Joensuu

Niin... Sanoivat, ettei pelkästään uuden LCM:n koodaus onnistu, koska muiden palikoiden softat liian vanhat. Tiedä sitten, onko mua kustu silmään.
          Maf mulla uudempaa mallia, mutta en tiedä, onko skaalaus muutettu.
          No voihan se olla, että marmorilla ei onnistu ISTA P:lla koodata e39:een valomoduulia ilman päivittämistä. Muilla softilla kyllä onnistuu hyvin. Itsekkin on tullut noita koodailtua ilman mitään päivittämisiä. Ihan mielenkiinnosta, paljon maksoi?
          e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit

Comment

• Moskar39
            Newbiemmer
            • Jan 2016
            • 25
            • Tuusula

Vielä aiheesta; mulla siis tilanne, ettei inpa:lla saa yhteyttä webaan. Onko olemassa joku konsti, jolla voisi kokeilla itse, onko tuo kapine elossa ollenkaan?

Comment

• |parsakaali|
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2005
              • 997

Vielä aiheesta; mulla siis tilanne, ettei inpa:lla saa yhteyttä webaan. Onko olemassa joku konsti, jolla voisi kokeilla itse, onko tuo kapine elossa ollenkaan?
              Oletko käyttänyt sulakkeita irti / akkua irti autosta?

Comment

• HTK12
                BTCF Member
                • Jul 2011
                • 10949
                • Joensuu

Olettaen, että INPA on täysin toimiva, vika on webaston kortissa/johdotuksissa (olettaen, että INPA:lla saat yhteyden kaikkiin muihin yksiköihin autossa). Mitään poppaskonsteja ei ole. Weban kortteja korjataan Suomessa, joten se ei ole ongelma.
                e39 540iA E85

Comment

• Moskar39
                  Newbiemmer
                  • Jan 2016
                  • 25
                  • Tuusula

Well... On näköjään elämässä niittä päiviä, jolloin ei edes sielunvihollisten houkuttelu suusanallisesti auta... Aamulla weban kortti todettiin paskaksi. Töistä tullessa puolessa matkassa koneesta nesteet kankaalle ja hinurilla kotia... Pitäis jaksaa kömpiä pihalle tutkimaan, repesikö letku vai petti pumppu tms. Konehuoneen alaosa apparin puolelta kylpee ilosesti nesteessä.
                  Koettelee... Hylkääköhän...

Comment

• Moskar39
                    Newbiemmer
                    • Jan 2016
                    • 25
                    • Tuusula

Jepjep... alavesileku räjähti ja syynä näyttää olevan egr coolerista vuotanut töhkä. Pehmitti siis letkun. Liekö vuoto egr laipassa vai onko noita rikkoutunut...?

Comment

• MaxSound
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2009
                      • 255
                      • Kajaani

Minulla rupesi vuotamaan ulospäin tuo egr-cooleri. Siitä termarin vierestä, coolerin päältä valutti nestettä. Ehjä purkuosa paikalleen ja vuoto loppui.

Minulla myös Webastossa sama ongelma. Johdot hyvän näköiset mutta ei pääse Inpalla sisään ja koko webasto on täysin mykkä. Muihin moduleihin kyllä pääsee. Uusi webastokin on matkahuollossa tulossa, jospa korjaantuu.
                      E39 525DA Touring -01, 540tkm

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎