Originally posted by Pulliaine_
View Post
Tässäkin suurella todennäköisyydellä se eka avaus on ollut täysin turha ja nythän peli on siltä osin pelattu.
Ok, onhan tässäkin nuo kaikki perinteiset vikamahdollisuudet jotka kannattaa huolella tsekata ennen kannen uudelleen irroitusta.
Erityisesti siksi että se edellinen ”kansivika” voi olla edelleen olemassa eli vuotava korkki tms.
Katso nyt ainakin ihan ensimmäisenä että jäähdytysjärjestelmä/korkki ei vuoda paineisena.
Eli pidemmän lenkin jälkeen sammuta auto ja anna seistä 3-5min, jonka jälkeen avaat/raotat varovasti paisarin korkkia, eli katso pitääkö paineensa ja onko järjestelmässä yleensäkkin oikea paine kuumana?
Kun olet läpikäynyt kaikki mahdolliset muut vikapaikat, mittata pakokaasut jäähdytysjärjestelmästä.
Jos pakokaasuja ei ole, mitään ei vuoda selkeästi ulos(yleensä kannen takaa), eikä öljyt ja vedet mene sekaisin, kansipahvivauriota ei ole olemassakaan vaan ongelma on muualla.
Comment