Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 lähtee huonosti käyntiin ja pätkii?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S.P.R
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1009
    • Oulu area

hhmm

Muistelisin, että mun 523:ssa testeri näytti myös että kampiakselintunnistin ja ilmamittari ois sököjä. Huoltomies kuitenkin sanoi, että se ilmamittarin vikakoodi johtuu tosta kampiakselintunnistimen viasta. Mulle vaihdettiin sit pelkkä kampparintunnistin ja pelas normaalisti ja se toinen vikakoodi poistui. Kannattaa selvittää toi asia ennenkuin vaihtaa se +300e osan...

Comment

• Polarman
      Bimmer Rookie
      • Jul 2005
      • 83
      • Hämeenlinna

Originally posted by S.P.R View Post
      Muistelisin, että mun 523:ssa testeri näytti myös että kampiakselintunnistin ja ilmamittari ois sököjä. Huoltomies kuitenkin sanoi, että se ilmamittarin vikakoodi johtuu tosta kampiakselintunnistimen viasta. Mulle vaihdettiin sit pelkkä kampparintunnistin ja pelas normaalisti ja se toinen vikakoodi poistui. Kannattaa selvittää toi asia ennenkuin vaihtaa se +300e osan...
      Mulla kans pätkii ja käynnistyy huonosti 523i 4/98 ja antaa vikakoodeja kampiakselinasento tunnistin ja ilmamäärämittari. (halppis vikakoodin lukulaitteella)

vaihdettu nokkaakselin ja kampiakselin tunnistimet (orkkis BMWosia) , mutta silti temppuilee ja antaa samat vikakoodit.

Keskiviikkona menee autokeskukseen tutkittavaks.
      Last edited by Polarman; 31-10-2008, 14:07.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎