Originally posted by thabandit^
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530d tärisee tyhjäkäynnillä ja kierrokset pätkivät
Collapse
X
-
'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
-
-
Originally posted by thabandit^ View PostJuu, taas saatu yksi vikapaikka suljettua pois.
Paineensäätöventtiilin o-rengas ja tukirengas uusittu, ei vaikutusta. Vanhat olivatkin ihan hyvän näköiset, mitä nyt o-renkaasta oli vähän väriä haalistunut pois.
Alkaa syyn aiheuttajat kohta loppua, kai se pitää katse kääntää kohti KP-pumppua. Suutinten johtosarjan voisi vielä koettaa ennen tuota.
Varmaan eBay.de kustannustehokkain suunta alkaa etsiä KP-pumppua?
En todellakaan noista niin paljoa tajua, mutta jos pumpussa ois vika niin varmaan rail paineen pitäs olla jo tyhjäkäynniltä asti epävakaa/alhainen ja eikai tuo paikallaan polettaessa dieseliä imase juurikaan suhteessa kuormapäällä.
Omassa lintassa sain myös diagnoosia mm "pumpun 1 mäntä horo" ja "kaikki suuttimet huoltoon" ym kun kävi miten sattuu tyhjäkäyntiä ja korjausarvot jumppas. Vika oli tuossa määräsäätimen o renkaassa (1,5€)--kiitos tämä foorumi ja oma omapäisyys.
Mitä sulla näyttää tuo rail paine tyhjäkäynnillä? Voi kai tuossa määräsäätimessä olla muutakin vikaa kun tuo o-rengas..? Ainakin jos paine heittää vaihtasin koko säätimen ennen pumppua.Last edited by Saarikoski; 12-06-2016, 01:21.
Comment
-
-
Ratkaisu tähän ravistukseen oli railpaineensäätimessä. Nyt on uusi Boschin pakkaama paikallaan ja kone käy kuin Singer.
Nyt tosin auto meinaa haluta sammua heti, vaan jää puolilämpöisenä käymään muutamaksi sekunniksi. Tämä vika hiipi hiljalleen jo ennen paineensäätimen vaihtoa, eli ei liittyne tähän.
Ajamisen iloa ja remontoimisen kalleutta. 😎☝🏼️2001 530d Touring
Comment
-
Comment