Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 2003 bm54/aux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scitso
    replied
    Katselin itsekkin noita kuvia enkä oikein saanut selvyyttä. Pitäs kattoo omasta millanen se on.

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Originally posted by Scitso View Post
    Nosta se musta kehys vaihdekepin ympäriltä varovasti niin näet sen rakenteen. Purkuautosta sit vaan kyselemään osaa.
    kyselen..onko tieto mikä osa tarkalleen? itselläni ei oo hajuakaan http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=25_0003

    Leave a comment:


  • Scitso
    replied
    Nosta se musta kehys vaihdekepin ympäriltä varovasti niin näet sen rakenteen. Purkuautosta sit vaan kyselemään osaa.

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Originally posted by Scitso View Post
    On siis todennäköisesti se mikrokytkin viallinen siinä vaihdekepin vieressä.
    Mistä moisen osan löytää , ja paljon kiitoksi avusta

    Leave a comment:


  • Scitso
    replied
    On siis todennäköisesti se mikrokytkin viallinen siinä vaihdekepin vieressä.

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Vaihtaa pienemmän ku laittaa S , mutta kun ajaa D ja näyttöö tule DS ni ei vaihda minusta, ja kun ajaa manuaalil ja laittaa D ni näyttöö jää välillä M

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Originally posted by Scitso View Post
    Sen voisit testata että onko eri käytkös kun laitat sen S asentoon, sillon pitäs kierrosten nousta ja vaihtaa myöhemmin isommalle.
    Testailen! Ja katson onko kepin juures mitää anturii yms

    Leave a comment:


  • Scitso
    replied
    Originally posted by Simpel View Post
    en nyt varmuudel voi sano mutta minusta ei
    Sen voisit testata että onko eri käytkös kun laitat sen S asentoon, sillon pitäs kierrosten nousta ja vaihtaa myöhemmin isommalle.

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Originally posted by Scitso View Post
    Nyt en muista 100% varmuudella, mutta mielestäni vaihdekepin vieressä on kytkin paketti M/S asennolle. Se voi olla että siellä nyt tunnistaa väärin. Nouseeko myös kierrokset kun tulee S mittarini, eli vaihtaako pienemmälle?
    en nyt varmuudel voi sano mutta minusta ei

    Leave a comment:


  • Scitso
    replied
    Nyt en muista 100% varmuudella, mutta mielestäni vaihdekepin vieressä on kytkin paketti M/S asennolle. Se voi olla että siellä nyt tunnistaa väärin. Nouseeko myös kierrokset kun tulee S mittarini, eli vaihtaako pienemmälle?

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Originally posted by Simpel View Post
    Hyvä tietää, kalastelem mangneetil ja katson kameral , en tiiä mitä sielä on mut kait se on turvallist mangneettiä tunkee sinne ?
    eipä sielä niitä tiivisteitä sitten ollutkaan ....jostain syystä..nyt on! se juttu hoidettu


    ONKO jollain tietoo mitä sen vaihdekepin kans tekis, kun ajaa D asennolla ni joskus syttyy mittariin myös S...joku anturi jossain? kiitos!

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Originally posted by Tomson View Post
    Näitäkin on tapahtunut että prujut tippunut suoraan aukosta sisään..
    Hyvä tietää, kalastelem mangneetil ja katson kameral , en tiiä mitä sielä on mut kait se on turvallist mangneettiä tunkee sinne ?

    Leave a comment:


  • Tomson
    replied
    Originally posted by Simpel View Post
    jep, mul on 3 hukassa, (tilasin uudet) mutta varmistan kameran kanssa/mangeetin kanssa ettei ole tippunut moottooriin reikiin kun imusarjan nostin pois (hyvin epätodennäköistä)
    Näitäkin on tapahtunut että prujut tippunut suoraan aukosta sisään..

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Originally posted by Jamppa81 View Post
    Ne on kieltämättä hankalia kapineita saada pysymään, mutta kun painaa sen rinkulan sinne holkin ympärille ja varovasti asettelee niin onnistuu kyllä. Tangot yms muun sälän voi kyllä ottaa pois jos läpät poistaa.
    jep, mul on 3 hukassa, (tilasin uudet) mutta varmistan kameran kanssa/mangeetin kanssa ettei ole tippunut moottooriin reikiin kun imusarjan nostin pois (hyvin epätodennäköistä)

    Leave a comment:


  • Jamppa81
    replied
    Originally posted by Simpel View Post
    varmaan kuitenki tarkoitti niitä akseleita mitkä oli jätetty imusarjaan, läpät tosin oli otettu pois...multa hävis 3 noita rinkuloita sieltä pulttien alta, eikä löydy millään...tänää tarkistan kameran kanssa että ei vain ole reikää tippunut.. en ole varma että oliko siinä niitä edes, mä laitan ne kyllä kaikki, yritin etsiä koneen päältä ja alta ja kaikkialta ni en yhtäkään löydä, tuskin kuitenki sinne moottoriin tippunut, 3 samaa aikaa...
    Ne on kieltämättä hankalia kapineita saada pysymään, mutta kun painaa sen rinkulan sinne holkin ympärille ja varovasti asettelee niin onnistuu kyllä. Tangot yms muun sälän voi kyllä ottaa pois jos läpät poistaa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎