Varaosanumero on radion päällä ( takaboksis muovien alla ) sieltä katsoin numeron ja netis oli joku lista mitkä tukee aux jne, ja mun radion numero oli yks uusimmista malleista mikä tukee, epäilen erittäin vahvasti että olis vaihdettu jotain tollasta
Silloin pitäisi näkyä AUX mode, jos radio ja kaapelit ovat oikeanlaiset
Tarkistitko, onko radiosi(BM54) ehkä vaihdettu alkupään malliin, silloin ei ehkä ole.
Varaosanumero on radion päällä ( takaboksis muovien alla ) sieltä katsoin numeron ja netis oli joku lista mitkä tukee aux jne, ja mun radion numero oli yks uusimmista malleista mikä tukee, epäilen erittäin vahvasti että olis vaihdettu jotain tollasta
Joo, mä ostin ton minkä linkin heitin edellises postaukses, miten mä saan sen toimimaan ? Laitoin sen kerran kiinni ni mode nappulaa painelin eip tullut aux asetusta, miten täst eteenpäin ?
Scitso: se on auton oma johto
Pitää BM54 radiolla olla AUX-tuki, niin alkaa toimia
Se on nimenomaan AUX liitin, se alkoi tulla viimeisissä E39:ssä. Siihen vain Aux piuha kiinni, laita pm, jos tarve.
Joo, mä ostin ton minkä linkin heitin edellises postaukses, miten mä saan sen toimimaan ? Laitoin sen kerran kiinni ni mode nappulaa painelin eip tullut aux asetusta, miten täst eteenpäin ?
okeii..mikä johto toi tuolla näytön takana on sitten?
Hankala sanoa, voihan se olla että edellisest omistajat ovat sinne jotain asennelleet, mutta miksi olis jätetty puolitiehen tai otettu aux palikka irti. minkäs väriset piuhat siihen liittimeen tulee?
Ite just kokeilin ajaessa et jos tuota mikrokytkintä painaa vaihdekeppi D.llä niin sytttyy ruutuun DS eikä laatikko vaihda pienemmälle. näin siis -97 540ia
UPDATE: ei...60-80 välissä syttyy uusiman testin mukaa vaan S
Muokattu boksi siis paikalla. Eli S merkin syttymisestä ei tarvitse välittää tuon taivaallista. Sport-moodi menee aina päälle tuossa nopeushaarukassa, ominaisuudella haettu järkevyyttä laatikon toimintaan ja etenkin turbiinilukon, jota tuolla nopeusalueella käytetään aktiivisesti muutoksen jälkeen. S:n merkitys tuossa on se, että vaihteisto ei vaihda 5-vaihteelle.
Nii, tais mennä vähä anturit sekaisin, en usko et tuosta lukitus solkusta johtuu. Eikös tuos aikaisemminkin jo mainuttu se mikrokytkin? Kepakon asentotunnistin? Ei varmaan auta ku tutkia mitä löytyy. Myös johdoissa voi olla häikkää.
Tai sit sulla on vaihdettu se muokattu ohjainboksi, joka vaihtaa sport-ohjelmalle itsestään tietyssä nopeudessa?
Jos ymmärsin oikein niin sulla on nyt EGR käytössä mutta ilman läppiä.
Toimii se niinkin, mut jos ei halua pakokaasujen kiertävän takas moottoriin niin siltä alipainekalvolta täytyy ottaa se letku vekeen ja pultti tulpaksi pääähän.
ai sellasiakin tehdä..mä tarkistan huomenna ja kartoitan vähä nopeuksia ja sit kokeilen puhdistaa noita johtoja ja kattelen vähä mikä tilanne sielä on...
ja ei mua haitta jos se pakokaasu menee sielä, jos ei se autoa haittaa..
UPDATE: ei...60-80 välissä syttyy uusiman testin mukaa vaan S
Tuossa näkyy kytkin hyvin, en usko että tuota saa erillisisenä osana mutta tarkistaisin nuiden johtojen kunnon ensimmäiseksi
Näibbä!
Minä holvaisin terminaattorina bräkleeniä bursteina tuohon settiin ja paineilmaa perään. Jos ei toimi tuolla korjauksella, minulta ja monelta muultakin löytyy tuohon vaikka koko keppihässäkkä. Ps.INPA:lla noitakin kytkintiloja voi lueskella
Leave a comment: