Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 2003 bm54/aux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Simpel
    replied
    Originally posted by Jamppa81 View Post
    Kun ottaa tuon nro 3 muovin pois (en tiedä mikä sen nimi on, mutta on siinä tulipellin edessä, raitisilmakoteloiden välissä), niin imusarjan saa nätisti paikalleen myös noiden renkuloiden kanssa. Olettaisin että tuo back up - ring on aika oleellinen osa imusarjan tiivistystä. En tiedä miten imusarja käyttäytyy lämpölaajenemisen yms kanssa, mutten minä ainakaan noita jättäisi pois.
    varmaan kuitenki tarkoitti niitä akseleita mitkä oli jätetty imusarjaan, läpät tosin oli otettu pois...multa hävis 3 noita rinkuloita sieltä pulttien alta, eikä löydy millään...tänää tarkistan kameran kanssa että ei vain ole reikää tippunut.. en ole varma että oliko siinä niitä edes, mä laitan ne kyllä kaikki, yritin etsiä koneen päältä ja alta ja kaikkialta ni en yhtäkään löydä, tuskin kuitenki sinne moottoriin tippunut, 3 samaa aikaa...
    Last edited by Simpel; 14-03-2016, 11:13.

    Leave a comment:


  • Scitso
    replied
    tuo imusarjan tiivistys on todella tärkeä, yhden olen nähnyt missä kaikki hilut oli heitetty pois ja huonosti tiivistetty. Uudelleen tiivistettiin ja alko tulla tehojakin takasin.

    Leave a comment:


  • Jamppa81
    replied
    Originally posted by Jarger View Post
    Noi mä oon yleensä suosiolla ottanut hemmettiin, jokaisen. Paskiaiset aina tippumassa, ei paljoa innosta lotota minne menee.
    Kun ottaa tuon nro 3 muovin pois (en tiedä mikä sen nimi on, mutta on siinä tulipellin edessä, raitisilmakoteloiden välissä), niin imusarjan saa nätisti paikalleen myös noiden renkuloiden kanssa. Olettaisin että tuo back up - ring on aika oleellinen osa imusarjan tiivistystä. En tiedä miten imusarja käyttäytyy lämpölaajenemisen yms kanssa, mutten minä ainakaan noita jättäisi pois.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Originally posted by Simpel View Post
    jees, mä otan ne kaikki pois sieltä kun kerta auki on....
    3 tällast pääsi karkuun eikä löydy millään, tiedä sitte oliko ne edes siinä ...http://bemariosat.fi/index.php?id_pr...duct&id_lang=2

    Noi mä oon yleensä suosiolla ottanut hemmettiin, jokaisen. Paskiaiset aina tippumassa, ei paljoa innosta lotota minne menee.

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Originally posted by Tomson View Post
    Ei se akseli siellä itessään haittaa mitään, kuhan on vaan jätetty. Ja tukkia voi jos vain haluaa, itsellä tämä operaatio edessä ens viikolla :think
    jees, mä otan ne kaikki pois sieltä kun kerta auki on....
    3 tällast pääsi karkuun eikä löydy millään, tiedä sitte oliko ne edes siinä ...http://bemariosat.fi/index.php?id_pr...duct&id_lang=2

    Leave a comment:


  • Tomson
    replied
    Originally posted by Simpel View Post
    Pistin tilaukseen, kiitos!

    Onko sulla tietoo jos imusarjan läpät on poistettu mutta akseli on edelleen sielä ja EGR ei ole tukittu ni, pitääkö tukkia/akselit poistaa vai voiko tollasena jatkaa?
    Ei se akseli siellä itessään haittaa mitään, kuhan on vaan jätetty. Ja tukkia voi jos vain haluaa, itsellä tämä operaatio edessä ens viikolla :think

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Originally posted by Scitso View Post
    Tarviit jonkun johtavan liiman, itse olen käyttänyt Eccobond tuotetta kun töiden kautta jää vanhaks. esim tällästä http://rwd-toys.fi/s%C3%A4hk%C3%B6%C...a-liima-he6106.
    Pistin tilaukseen, kiitos!

    Onko sulla tietoo jos imusarjan läpät on poistettu mutta akseli on edelleen sielä ja EGR ei ole tukittu ni, pitääkö tukkia/akselit poistaa vai voiko tollasena jatkaa?
    Last edited by Simpel; 13-03-2016, 16:12.

    Leave a comment:


  • Scitso
    replied
    Tarviit jonkun johtavan liiman, itse olen käyttänyt Eccobond tuotetta kun töiden kautta jää vanhaks. esim tällästä http://rwd-toys.fi/s%C3%A4hk%C3%B6%C...a-liima-he6106.

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Taisi löytä vika, eli lasiin menevä johto on kiinni mutta ei kuitenkaan tarpeeks hyvin, varmaa tärinäst lähteny huonoksi, onko mitää millä korjaa ? Jostain foliokynäst luin mut mistä sellasen löytää ?

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Originally posted by Scitso View Post
    Radiohan sulla on takakontissa. Edessä on vaan näyttö. Tarkasta takakontin pohjalta muovien alta radion liittimet. Joskus tuppaa pääsemään kosteutta sinne. Antenni vahvistimia on kans joskus tarvinnu vaihdella.
    Jees, katson ne kaikki mitä sieltä löyty jos löytys joku huono liitos! Kiitos
    Last edited by Simpel; 12-03-2016, 19:29.

    Leave a comment:


  • Scitso
    replied
    Radiohan sulla on takakontissa. Edessä on vaan näyttö. Tarkasta takakontin pohjalta muovien alta radion liittimet. Joskus tuppaa pääsemään kosteutta sinne. Antenni vahvistimia on kans joskus tarvinnu vaihdella.

    Leave a comment:


  • Simpel
    replied
    Joo, 16:9 on siin ja eilen kokeilin niitäki ni ei vaikuuttanut mitenkää, akkukengän irrotus toi suomipopin takas, ennen sitä kaikki kanavat suhisee. Tänne kirjoitan viimekädessä yleensä, kakkki google systeemit on kokeiltu


    Ebays näyttäis olevan useita erillaisia antenni vahvistimia kohtuu hinta, kuinka herkästi ne menee huonoks ?
    Last edited by Simpel; 12-03-2016, 18:29.

    Leave a comment:


  • Tomson
    replied
    Mulla kävi aivan samalla tavalla ja lopulta ongelmaksi paljastui vain radion takana olevat liittimet/kontaktit siellä. Alkuun myös epäilin radio vahvistinta ja se tuli katsottua lävitse liittimen kera.

    Leave a comment:


  • Simpel
    started a topic E39 2003 bm54/aux

    E39 2003 bm54/aux

    kun ajaa D asennos ni joskus syttyy tauluu myöskin S kirjain vaikka keppiin ei oo koskettu, onko siihen joku anturi jossain ? mikrokytkin tai joku sellainen, joku osa nr tai kuva? yhtää en tiedä mitä kysyä purkuautosta...
    Last edited by Simpel; 31-03-2016, 19:48.
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎