Kiitos!
Tosta luinkin jo jostakin.. Siis että alkuperäinen on näissä korvattu vortexilla. Ilmeisesti alkuperäinen ei ole se luotettavin, tai että parempiakin ratkaisua on syytä harkita..
En ole tutkinut yhtään tuota webastoa.. Onko se tämän vuotissa ollut vakiona? Sisätiloihin ei tule omaa kelloa, On kasettisoitin, mutta siihen kai vaikuttaa onko IRIS vai MID ohjausyksikkö. Eikö se vaikuttanut tuohon voidaanko koodata esilämmittäjäksi..
Mun pitää lukea hiukan asiasta ja tutkia omaa autoa millanen siinä on ratkaisu.. Webaston tosiaan täysin tuntematon laite vielä itselle joten vaatii perehtymistä..
Rehellisesti sanottuna myös egr ja imusarjan läpät on jäänyt tutkimatta.. Onko näissä kahta koulukuntaa vai onko nää niitä, joita (melkein) jokainen suosittelee tehtävän? Ilmeisesti karstoittuu ja saataa murtua/irrota/hajota muuta mukavaa mukavin seurauksin..
Hietase: mitä enemmän foorumia likee, ainakin mallikohtaisia kirjoituksia ymmärtää että on syytä tutustua niihin kohteisiin, jotka kannattaa vaihtaa ajallaan, joita kannattaa tarkkailla ja jotka tulee varmasti jossakin kohtaa vaihdettavaksi. Näitä kun ynnäilee tajuaa, että pitää vaatia lisää työtunteja :P
Itse asiassa egrrää ei ole tulpattu, sen voin jo sanoa näin suoralta käsin.. Läpistä en tiedä, pitää kokeilla tuntuuko tanko imusarjan alla.. Eikös se nyt anna jotakin vihjettä jo?Siis se kääntömekanismi mikälie
Tosta luinkin jo jostakin.. Siis että alkuperäinen on näissä korvattu vortexilla. Ilmeisesti alkuperäinen ei ole se luotettavin, tai että parempiakin ratkaisua on syytä harkita..
En ole tutkinut yhtään tuota webastoa.. Onko se tämän vuotissa ollut vakiona? Sisätiloihin ei tule omaa kelloa, On kasettisoitin, mutta siihen kai vaikuttaa onko IRIS vai MID ohjausyksikkö. Eikö se vaikuttanut tuohon voidaanko koodata esilämmittäjäksi..
Mun pitää lukea hiukan asiasta ja tutkia omaa autoa millanen siinä on ratkaisu.. Webaston tosiaan täysin tuntematon laite vielä itselle joten vaatii perehtymistä..
Rehellisesti sanottuna myös egr ja imusarjan läpät on jäänyt tutkimatta.. Onko näissä kahta koulukuntaa vai onko nää niitä, joita (melkein) jokainen suosittelee tehtävän? Ilmeisesti karstoittuu ja saataa murtua/irrota/hajota muuta mukavaa mukavin seurauksin..
Hietase: mitä enemmän foorumia likee, ainakin mallikohtaisia kirjoituksia ymmärtää että on syytä tutustua niihin kohteisiin, jotka kannattaa vaihtaa ajallaan, joita kannattaa tarkkailla ja jotka tulee varmasti jossakin kohtaa vaihdettavaksi. Näitä kun ynnäilee tajuaa, että pitää vaatia lisää työtunteja :P
Itse asiassa egrrää ei ole tulpattu, sen voin jo sanoa näin suoralta käsin.. Läpistä en tiedä, pitää kokeilla tuntuuko tanko imusarjan alla.. Eikös se nyt anna jotakin vihjettä jo?Siis se kääntömekanismi mikälie

Comment