No oikean laidan napit vaihtelee mutta muuten samanlainen?
Jännä homma. Mulla on juuri samanlainen soitin kuin linkissäsi, maksoi tosin n. 200€ vähemmän ja siinä tuli valmiina adapteri ratin nappeja varten. plug & play siltä osin.
Joo hyvin pitkälti samanlainen.. soittimen asetus valikkoon kun menee niin olisi sitä mieltä ettei ratista tule virtaa? Nyt taas ku johtoja ja manuaalia niin ratin pitäisi olla can bus mötikkään kytkettynä? Onko mikä Pinni numero autossa? Voi olla että järjestys väärä. Myöskään peruutus kamera ei toimi mutta sillä ei ole itselle merkitystä.
Joo hyvin pitkälti samanlainen.. soittimen asetus valikkoon kun menee niin olisi sitä mieltä ettei ratista tule virtaa? Nyt taas ku johtoja ja manuaalia niin ratin pitäisi olla can bus mötikkään kytkettynä? Onko mikä Pinni numero autossa? Voi olla että järjestys väärä. Myöskään peruutus kamera ei toimi mutta sillä ei ole itselle merkitystä.
Kyllä tämä kannattaisi pyytää siirtämään tuonne hifi-puolelle.
Mulla on samanlainen soitin kanssa kuin kuvassa, eri hintainen se munkin on, mutta muuten. Sen ja muutaman kymmenen muun osalta tutkin asiaa ennen ostoa ja ainakin löytämieni kuvien perusteella soittimeen tulee vain se yksi piuhanippu, jossa on 17 tai 40 pinninen liitin riippuen auton vuosimallista. Can Bus mötikkä noissa kytketään itse soittimeen ja ainakin omassa siinä Can Bus mötikän liittimessä oli kaikki piuhat kiinni, mitään irrallisia ei olut.
Antenni ja näytön pimeneminen pakittaessa ym. vaatii sitten muutaman yksittäisen johdon kytkennän erikseen.
Comment