Eli auto on -02 525d touring mekaanisella karvalakki ilmastoinnilla.
Ongelma siis on se, että vesiventtiili kierrätti kaiken nesteen lämppärinkennolle säätimien asennosta riippumatta. Aloitin pelin vaihtamalla pommilla sen kummemmin tutkimatta vesiventtiilin, mutta mitään muutosta tilanteeseen ei tullu...venttiili siis auki koko ajan.
Nyt mittailin jännitteitä niin maanastaan tulee jatkuva maa ja kun virran kytkee päälle tulee virtapuolelle 0.8volttia.:think
En nyt oikeen tajua, eikös tässä pitäisi olla maaohjaus, eli jatkuva akkujännitteinen virta +-puolella...minkä kauta virta tulee? Rikkinäisiä sulakkeita en löytäny ja tuon virran putteen takia en nyt oikeen säädinpanelinkaan usko olevan sökö..??
Se on myös pahasti hämärän peitossa mitä pitäisi mittarin näyttää virtojen ollessa päällä ja yleismittarin ollessa vesiventtiilin - navassa ja autossa akun + sekä säädinpaneelin kylmällä...mulla se on nakutettu akun jännite:think
Ongelma siis on se, että vesiventtiili kierrätti kaiken nesteen lämppärinkennolle säätimien asennosta riippumatta. Aloitin pelin vaihtamalla pommilla sen kummemmin tutkimatta vesiventtiilin, mutta mitään muutosta tilanteeseen ei tullu...venttiili siis auki koko ajan.
Nyt mittailin jännitteitä niin maanastaan tulee jatkuva maa ja kun virran kytkee päälle tulee virtapuolelle 0.8volttia.:think
En nyt oikeen tajua, eikös tässä pitäisi olla maaohjaus, eli jatkuva akkujännitteinen virta +-puolella...minkä kauta virta tulee? Rikkinäisiä sulakkeita en löytäny ja tuon virran putteen takia en nyt oikeen säädinpanelinkaan usko olevan sökö..??
Se on myös pahasti hämärän peitossa mitä pitäisi mittarin näyttää virtojen ollessa päällä ja yleismittarin ollessa vesiventtiilin - navassa ja autossa akun + sekä säädinpaneelin kylmällä...mulla se on nakutettu akun jännite:think
Comment