Hei moi,
Potilaana: 530d -99
Tiedän, että asiasta on juttua, mutta nyt on pakko kysyä ennen kuin aloitan kyseisen projektin. Aloitan tai teetän.
Ensiksi, olen koittanut lukea ja katellut videoita (joita on osunut kohdalle) ettei olisi, jos mikään ei ole jumissa, kovinkaan paha homma? En ole tosin koskaan tehnyt tuota projektia mihinkään omistamaani autoon, joten kommenttia onnistuuko noviisilta ajan kanssa? Onko jotankin juttuja, joita olisi hyvä tietää jo etu käteen?
Toiseksi, voiko ne suuttimet olla oikeasti niin tiukassa? Olen katellut, kun porukka repii niitä jollakin metallipalkilla hakaten ilmaan eikä silti lähde. Pitääkö paljon purkaa, jotta niitä pääsee kokeilemaan irtoaako vai voiko niitä etukäteen edes mitenkään hypistellä? Tarkoitan ettei tarttis kaikkea purkaa toteakseen ettei irtoa. Ilmeisesti jostakin saa/voi ostaa ulosvetäjän kyseiseen operaatioon? kannattavaa?
Kolmanneksi, mitä kaikkea kannattaa vaihtaa samalla. Siis tiivisteet? Ja sellaset johon amatöörin taidot siis sopivat. Löytyykö jostakin edullista hyvää valmista tiivistesettiä, jossa olisi kaikki tarvittava. Kiire ei ole joten voi myös olla rajojen ulkopuolelta.
Neljänneksi, jos olette teettäneet jossakin minkä verran ootte köyhtyneet? Työn hintaa tiedustelen siis.
Ja vuotaa "runsaasti" jakoketjun puoleisesti päästä oikeesti ja selkeesti termarin kotelon päälle. Taitaa olla yleinen kohta. Muutenkin kyljet on kyllä selkeesti öljyiset vaikka viskokin tota varmasti levittää..
Ja muuta huomioitavaa ja kommenttia rohkeesti!
Potilaana: 530d -99
Tiedän, että asiasta on juttua, mutta nyt on pakko kysyä ennen kuin aloitan kyseisen projektin. Aloitan tai teetän.
Ensiksi, olen koittanut lukea ja katellut videoita (joita on osunut kohdalle) ettei olisi, jos mikään ei ole jumissa, kovinkaan paha homma? En ole tosin koskaan tehnyt tuota projektia mihinkään omistamaani autoon, joten kommenttia onnistuuko noviisilta ajan kanssa? Onko jotankin juttuja, joita olisi hyvä tietää jo etu käteen?
Toiseksi, voiko ne suuttimet olla oikeasti niin tiukassa? Olen katellut, kun porukka repii niitä jollakin metallipalkilla hakaten ilmaan eikä silti lähde. Pitääkö paljon purkaa, jotta niitä pääsee kokeilemaan irtoaako vai voiko niitä etukäteen edes mitenkään hypistellä? Tarkoitan ettei tarttis kaikkea purkaa toteakseen ettei irtoa. Ilmeisesti jostakin saa/voi ostaa ulosvetäjän kyseiseen operaatioon? kannattavaa?
Kolmanneksi, mitä kaikkea kannattaa vaihtaa samalla. Siis tiivisteet? Ja sellaset johon amatöörin taidot siis sopivat. Löytyykö jostakin edullista hyvää valmista tiivistesettiä, jossa olisi kaikki tarvittava. Kiire ei ole joten voi myös olla rajojen ulkopuolelta.
Neljänneksi, jos olette teettäneet jossakin minkä verran ootte köyhtyneet? Työn hintaa tiedustelen siis.
Ja vuotaa "runsaasti" jakoketjun puoleisesti päästä oikeesti ja selkeesti termarin kotelon päälle. Taitaa olla yleinen kohta. Muutenkin kyljet on kyllä selkeesti öljyiset vaikka viskokin tota varmasti levittää..
Ja muuta huomioitavaa ja kommenttia rohkeesti!
Comment