Originally posted by peto2
View Post
Mikä osa/osa-alue näistä pettää puutteellisen voitelun vuoksi jos öljyjä ei vaihdeta?
Niin, missä voin tutustua niihin laatikoihin jotka ovat puutteellisen voitelun vuoksi korkanneet, näillä kun kumminkin niin suomessa kuin maailmallakin ajetaan edelleen ilman yhtäkään vaihtoa?
Eli, jos nämä laatikot ei kestä ilman jatkuvia öljynvaihtoja, niin missä on ne sadat tuhannet jo korkanneet laatikot maailmalla?
Miksi google ei niitä löydä, mutta löytää kyllä mm.läppien aiheuttamat ongelmat?
Eli, heti kun näytät minulle faktat siitä mikä näistä laatikoista konkreettisesti pettää ilman vaihtoja, niin minähän muutan oman kantani tasan sekunnissa?
Olen näitä faktoja pyytänyt ”öljynvaihtouskovaisilta” jo 10-vuotta ja vieläkään ei yhtäkään faktaa/todistetta ei kukaan öljynvaihtoja liputtavista ole pystynyt esittämään, joten miksi ihmeessä minun pitäisi uskoa johonkin mitä ei kukaan voi osoittaa/todistaa? Eikö se jos mikä ole modernia huuhaata?
Tuossa nyt kuitenkin vielä tuo TODISTETUSTI miljoona ajettu BMW e39 johon ei sen alkuperäiseen laatikkoon tarvinnut vaihtaa kertaakaan öljyjä ennen miljoonan rajapyykin täyttymistä(miten tämä on mahdollista jos ”uskovaisten mielestä ne on vaihdettava 60tkm:n välein?):
Eli tässä se turbiini EI sylkäissyt rojujaan kiertoon kun öljyjen kanssa ei misään kohtaa lutrattu ja Autobildin testaajat pitivät ko.laatikkoa erittäin hienosti vaihtavana...kuten yleensä kun jatkuvaa äljynvaihtoa ei tehdä.
Näillä nyt kuitenkin on Suomessakin ajeltu jo +600 ja ”jostain” syystä juuri näissä joihin öljyjä ei ole vaihdeltu, on edelleen menossa se ensimmäinen laatikko ja turbiini.
Kuitenkin se tiedetään ainakin ammattipiireissä täysin kiistattomana faktana että tämä öljynvaihto korkkauttaa nimenomaan turbiinin ja sitten kun kuvitellaan koko laatikon”porsineen”, on näiden askien maine se mikä on.
Eli, jos kerran väitteeni on ”romantiikkaa”, laitatko sinä minulle faktat siitä mikä konkreettisesti näissä laatikoissa antautuu puutteellisen voitelun vuoksi?
Kuitenkaan näissä ei nyt vanhemmiten hajoa juuri mikään muu kuin turbiini ja sekin vain siksi että öljyjä vaihdellaan?
Eli onko siellä nyt puutteellisen voitelun vuoksi jokin laakerivika, pantavika, levyvika, tms, tms?
Mikä kumma osa/osa-alue se on KONKREETTISESTI mikä näistä pettää jos jätetään kokonaan se öljyjen lutraaminen?
Comment