Olisko kellään tietoa mikä vaivaa, sammuu 2-3 sekunnin viiveellä ja moottorin vikakoodi päällä(siis käynnissä ollessa). Vaihdettiin paineensäädin ja hapertuneet letkut sinne imusarjan alle, vika poissa kolme päivää, sammui ja kävi normaalisti. Sitten alkoi ensin sammumaan viiveellä ja sitten sytyttämään vikavaloa, käy tyhjäkäynnillä tosi rumasti. Vikavalo ei syty, jos heti käynnistyksen jälkeen lähtee liikkeelle ja pysyy pitämään kierrokset yli 2000. Railin-paine miltei tuplat suositeltuun ja vikakoodi 4501 paineensäätöventtiili, pääteastevika. Vikakoodi oli ennen korjausta ja poissa sen kolmisen päivää.
Onko kellään ollut mitään vastaavaa? Kiitoksia
Korjaantui näin:
Vaihdoin ilman- ja polttoainesuodattimet, kas auto kävi hetken kuin maamoottori ja sitten käynti tasaantui eikä ole kiukutellut sen jälkeen. Kummallista!!!
Ajoin taannoin tankin ihan tyhjäksi, olisko silloin vetässyt sakat suodattimeen, eikä se ilmansuodatinkaan ihan puhdas ollut.
Kiitoksia kaikille kommentoijille
Onko kellään ollut mitään vastaavaa? Kiitoksia
Korjaantui näin:
Vaihdoin ilman- ja polttoainesuodattimet, kas auto kävi hetken kuin maamoottori ja sitten käynti tasaantui eikä ole kiukutellut sen jälkeen. Kummallista!!!
Ajoin taannoin tankin ihan tyhjäksi, olisko silloin vetässyt sakat suodattimeen, eikä se ilmansuodatinkaan ihan puhdas ollut.
Kiitoksia kaikille kommentoijille
Comment