Tervehdys foorumilaisille. Auto on 520i Touring -03 (erään korjaamon mukaan vuosimalli on -04), ajettu 195000 ja nyt on ilmennyt käyntihäiriöitä. Lahden Delta Bavarian 150€ hintainen vianetsintä antoi tulokseksi: Huohotinjärjestelmä uusittava, alempi imuputki murtunut halki. Lisäksi öljynsuodattimen jalka vuotaa öljyä mutta sehän ei taida käyntiin vaikuttaa. Deltaan vein auton siksi kun kaikissa järkevän hintaisissa korjaamoissa oli kahden viikon jono.
Se alempi imuputki on jo tilattu mutta sitä ei liene ihan helppo itse vaihtaa, pitääkö sitä vaihtaessa purkaa kaikki samat kilkkeet tieltä kuin huohottimen vaihdon yhteydessä?, onko huohotinjärjestelmä sama asia kuin separaattori?
Deltan 650€ korjauskustannusarvio ei oikein innosta, tietäiskö joku Päijät-Hämeestä asiallisen korjaamon, MBA-Auto on tiedossa mutta sielläkin on aika pitkä jono. Asuisko Päijät-Hämeen alueella ketään bemarigurua joka vois tehdä tarpeelliset korjaukset? Autolla voi ajaa mutta tyhjäkäynti aaltoilee ja reagoi viiveellä kaasuun.
Kaikista neuvoista jo etukäteen kiittäen.
Se alempi imuputki on jo tilattu mutta sitä ei liene ihan helppo itse vaihtaa, pitääkö sitä vaihtaessa purkaa kaikki samat kilkkeet tieltä kuin huohottimen vaihdon yhteydessä?, onko huohotinjärjestelmä sama asia kuin separaattori?
Deltan 650€ korjauskustannusarvio ei oikein innosta, tietäiskö joku Päijät-Hämeestä asiallisen korjaamon, MBA-Auto on tiedossa mutta sielläkin on aika pitkä jono. Asuisko Päijät-Hämeen alueella ketään bemarigurua joka vois tehdä tarpeelliset korjaukset? Autolla voi ajaa mutta tyhjäkäynti aaltoilee ja reagoi viiveellä kaasuun.
Kaikista neuvoista jo etukäteen kiittäen.
Comment