Minulla on siis BMW E39 2001 520i ja siinä on ostosta lähtien ollut Vogtlandin alustasarja (osanumero 968703). Katsastuksessa ilmeni, että oikea etuiskari on kaput ja se pitäisi vaihtaa. Osaisiko joku neuvoa millaista iskaria tuohon voisi laittaa tilalle? Vogtlandin iskaria en löydä millään mistään. Oisko jotain varaosanumeroa, millä voisi etsiä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vogtland alustasarjan iskunvaimentimet
Collapse
X
-
Sinne voit laittaa vain samanlaisen. Joitakin noista alustoista voi huollattaa, esim Koni. Kannattaa kysellä vaikka http://www.modificars.fi (myyvät Vogtlandia) onko huolto mahdollista. Ellei, niin sitten ostoon menee molemmat etuiskarit. Iskarit tulee aina vaihtaa pareittain.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSinne voit laittaa vain samanlaisen. Joitakin noista alustoista voi huollattaa, esim Koni. Kannattaa kysellä vaikka http://www.modificars.fi (myyvät Vogtlandia) onko huolto mahdollista. Ellei, niin sitten ostoon menee molemmat etuiskarit. Iskarit tulee aina vaihtaa pareittain.
Comment
-
-
Originally posted by Anabol View PostVielä tarkennuksena, että siis jos iskarin voi huollattaa, niin silloin tietysti laitan huollatuksen jälkeen sen takaisin. Entä jos ostoon menee molemmat iskarit, niin tuleeko niiden silloinkin olla samanlaiset kuin alkuperäiset?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Onko otteessa nykyään alustasarjan merkki ja malli? Vai trafiltako kysellään vanhoja tuv-lappuja että minkä merkkiset jouset sinne laitettiin. Iskareista ei ainakaan pari vuotta sitten kyselty/dogumentoitu mitenkään, vaan pelkistä jousista.
Ainakin ennen oli ja molemmissa nykyisissä autoissa lukee vain "autoon vaihdettu alustasarja ja mitat pyörän kaariin xx ja xx". Säädettävien tapauksessa on lukenu että säädettävä alustasarja.
Näkisin että ihan sama minkä merkkisen alustan tms. vaihtaa, kunhan säilyy vastaavana kuin otteessa lukeva, eli korkeus ja kiinteä/säädettävä.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostOnko otteessa nykyään alustasarjan merkki ja malli? Vai trafiltako kysellään vanhoja tuv-lappuja että minkä merkkiset jouset sinne laitettiin. Iskareista ei ainakaan pari vuotta sitten kyselty/dogumentoitu mitenkään, vaan pelkistä jousista.
Ainakin ennen oli ja molemmissa nykyisissä autoissa lukee vain "autoon vaihdettu alustasarja ja mitat pyörän kaariin xx ja xx". Säädettävien tapauksessa on lukenu että säädettävä alustasarja.
Näkisin että ihan sama minkä merkkisen alustan tms. vaihtaa, kunhan säilyy vastaavana kuin otteessa lukeva, eli korkeus ja kiinteä/säädettävä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment