elikkäs e39 523 -98 hukkaa jännitteen konehuoneesta, akussa on 13V ja konehuoneessa tulipellin läpiviennillä 9,5V. startti naksahtaa, mutta ei edes yritä pyörittää. starttaa apuvirralla suoraa konehuonehuoneeseen ja heti käyntiin. akulle ei auta apuvirta. muuton takia "väkisin" liikuttamalla ajoin 10 kilsaa (apuvirralla käyntiin), loppumatkasta alkoi latauksen merkkivalo vilkkumaan kierroksilla, tyhjäkäynnillä palaa tasaisesti. akku on uusi ja kontaktit kunnossa. olen aukonu kaikki sulakeboksit ja niissä kaikki kunnossa. tämä peukalon vahvuinen kaapeli, mikä lähtee akulta konehuoneeseen tuntuis olevan kunnossa näkyvällä osalla. akun päässä piuhassa ei ainakaan ole forumeilta tuttua paukkua.
elikkä olen päätellyt että jännitehävikki aiheuttaa sen, ettei edes jaksa yrittää pyörittää ja apuvirralla lähtee tulille, joten olen sulkenut ulos ajonestolaitehäiriön.
elikkä olen päätellyt että jännitehävikki aiheuttaa sen, ettei edes jaksa yrittää pyörittää ja apuvirralla lähtee tulille, joten olen sulkenut ulos ajonestolaitehäiriön.
Comment