Vika olikin ilmeisesti jarrutehostimessa, joka syksyllä hörppäsi vettä. Siellä oli edelleen reilusti vettä, jota pääsi koneeseen koko ajan.
Toisella käytetyllä tehostimella vikakoodeja ei enää ilmaannu ja käyntikin on parempaa, no onneksi ei sen suurempia vaurioita päässyt tulemaan, vaikka sillon syksyllä ku en tiennyt, että siellä oli vettä niin ei pysynyt edes käynnissä ja hyvä niin koska muuten olisi varmaan jotain pahempaa voinut käydäkin.
Ensiapuna sillon vaan irrotin ja tulppasin alipaineletkun ja pumppailin jarrua niin ne vedet poistui sieltä mistä ne oli sinne mennytkin, mutta pohjalle oli vähän jäänyt ja kun purin sen, niin kalvon toiselta puoleltakin tuli runsaasti vettä.
Tällaista tällä kertaa, alkaa auto olla pikkuhiljaa korjaustarpeeton, joksikin aikaa
meni eilen leimastakin läpi ilman ensimmäistäkään huomautusta. No, onhan se huippu peli.
Toisella käytetyllä tehostimella vikakoodeja ei enää ilmaannu ja käyntikin on parempaa, no onneksi ei sen suurempia vaurioita päässyt tulemaan, vaikka sillon syksyllä ku en tiennyt, että siellä oli vettä niin ei pysynyt edes käynnissä ja hyvä niin koska muuten olisi varmaan jotain pahempaa voinut käydäkin.
Ensiapuna sillon vaan irrotin ja tulppasin alipaineletkun ja pumppailin jarrua niin ne vedet poistui sieltä mistä ne oli sinne mennytkin, mutta pohjalle oli vähän jäänyt ja kun purin sen, niin kalvon toiselta puoleltakin tuli runsaasti vettä.
Tällaista tällä kertaa, alkaa auto olla pikkuhiljaa korjaustarpeeton, joksikin aikaa

Comment