Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 tupakin sytkäri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bigblock
    Bimmer Rookie
    • Mar 2005
    • 160
    • iisalmi

    E39 tupakin sytkäri

    Tuleeko sytkärille virta auton unessa ollessaan,ongelmana on pätkä ajo ja virran riittävyys.
    Olisi helppoa laittaa sisähaarasta sytkärin kautta latautumaan lämmityksen ajaksi
  • PacoCrunz
    Bimmer Rookie
    • Sep 2016
    • 82
    • Vantaa

    #2
    Tulee virta kokoajan. Ainakin omassani 520i vm98.
    E60 523ia M-sport -06' @ E85, Stage2 & Xhp
    Ex: E39 520i Sedan -99'

    Comment

    • bigblock
      Bimmer Rookie
      • Mar 2005
      • 160
      • iisalmi

      #3
      Ok.tuo olisi helppo apu kovilla pakkasilla -20 toimii vielä hyvin mutta kun lähestytään -30 ni alkaa ongelmat se ei visiin tuo kylmä akku oikein tahdo latautua pätkä ajossa.

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10941
        • Joensuu

        #4
        Originally posted by bigblock View Post
        Ok.tuo olisi helppo apu kovilla pakkasilla -20 toimii vielä hyvin mutta kun lähestytään -30 ni alkaa ongelmat se ei visiin tuo kylmä akku oikein tahdo latautua pätkä ajossa.
        Itse ratkaisin tuon ongelman asentamalla C-tek ja akunlämmittimen takakonttiin. Käynnistynyt automaattisesti ku laittaa auton lämmitykseen. C-tek oli valmiiksi ja akunlämmitin maksoi ~60€. Ei siis tullut kallis investointi ja virtaa riittää. Lisää myös akun ikää, joten mielestäni melko järkevä ratkaisu.
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        • jannmann
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 5856
          • Joccis City

          #5
          Ite pistin sen defan 1204 kiinteästi asennettavan ylläpitolaturin (joka siis hyväksytty asennettavaksi kiinteästi) kun ajo kanssa 2.5km pätkäajoa useimmiten ja tykkään käyttää webastoa ahkerasti.

          Ihan hyvin tullut sillä toimeen.

          Ja jos auto sattuu palamaan, ei tarvii ainakaan mistään patentti laturista murehtia kun korvauksia halajaa vakuutusyhtiöltä
          Aprilia RSV4

          Comment

          • HTK12
            BTCF Member
            • Jul 2011
            • 10941
            • Joensuu

            #6
            Originally posted by jannmann View Post
            Ite pistin sen defan 1204 kiinteästi asennettavan ylläpitolaturin (joka siis hyväksytty asennettavaksi kiinteästi) kun ajo kanssa 2.5km pätkäajoa useimmiten ja tykkään käyttää webastoa ahkerasti.

            Ihan hyvin tullut sillä toimeen.

            Ja jos auto sattuu palamaan, ei tarvii ainakaan mistään patentti laturista murehtia kun korvauksia halajaa vakuutusyhtiöltä
            Ctek saa sinne autoon ihan laillisesti laittaa, kunhan sitä ei laita konehuoneeseen, jossa pitää olla panssarikaapeli. Olettaen, että Ctek on järkeä käyttäen asennettu, niin ei ole vakuutusyhtiölläkään mitään valittamista, jos auto palaa.
            e39 540iA E85

            Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
            Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
            Retrofit ym. koodaukset (BMW)
            Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
            INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
            Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎