Montakohan viikkoa profiteilen toimitus kestää? Febest:n paketti tuli kahdessa päivässä...:think
Joulukuussa tilasin sellaisia tuotteita, jotka sivuston mukaan olivat kaikki hyllyssä ja lähetys tapahtuisi 2-4 päivässä. Jostain syystä tilaus oli jaettu kahteen pakettiin, joista toinen yritettiin toimittaa 8 päivää tilauksesta ja toinen kadotettiin kun jaettiin väärään osoitteeseen. Eli älä aseta mitään tiukkaa aikarajaa tilauksellesi...
Joulukuussa tilasin sellaisia tuotteita, jotka sivuston mukaan olivat kaikki hyllyssä ja lähetys tapahtuisi 2-4 päivässä. Jostain syystä tilaus oli jaettu kahteen pakettiin, joista toinen yritettiin toimittaa 8 päivää tilauksesta ja toinen kadotettiin kun jaettiin väärään osoitteeseen. Eli älä aseta mitään tiukkaa aikarajaa tilauksellesi...
Osaa ne Suomessakin. Matkahuolto pompotteli 5 täyttä työpäivää pakettia Suomen sisällä. Eli tuurissa on miten paketti sattuu kulkemaan.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Panokset kovenee! Nyt vuorossa loppujen osien tilaaminen, jotka nuukuuksissani jätin edellisestä ryppäästä pois. Sisältää mm. pyöränlaakerit, jarrulevyt, taakse jarrupalat, sekä takajarrukilvet.
Olen nyt tehnyt vertailuja useiden eri tavarantoimittajien välillä, ja hintahaitari on todella laaja. Silti Profiteile on jarruosissa kovasti kilpailussa mukana ATE:n tuotteiden kanssa. Eikös AtE ole valmistanut myöskin alkuperäiset osat, joten luulisi niiden olevan laadukkaat? :think
Kysymys heräsikin, miksi ATE:lta saa takajarrulevyjä ns. normaalia ja powerdisc-vaihtoehtona?
Mitta C eroaa normaalin ja powerdisk:n välillä. 18,4/17,6.
Onko keraamisten jarrupalojen lisähinta sen arvoinen, kestääkö ne paremmin, tuleeko vähemmän jarrupölyä ynm?
Panokset kovenee! Nyt vuorossa loppujen osien tilaaminen, jotka nuukuuksissani jätin edellisestä ryppäästä pois. Sisältää mm. pyöränlaakerit, jarrulevyt, taakse jarrupalat, sekä takajarrukilvet.
Olen nyt tehnyt vertailuja useiden eri tavarantoimittajien välillä, ja hintahaitari on todella laaja. Silti Profiteile on jarruosissa kovasti kilpailussa mukana ATE:n tuotteiden kanssa. Eikös AtE ole valmistanut myöskin alkuperäiset osat, joten luulisi niiden olevan laadukkaat? :think
Kysymys heräsikin, miksi ATE:lta saa takajarrulevyjä ns. normaalia ja powerdisc-vaihtoehtona?
Mitta C eroaa normaalin ja powerdisk:n välillä. 18,4/17,6.
Onko keraamisten jarrupalojen lisähinta sen arvoinen, kestääkö ne paremmin, tuleeko vähemmän jarrupölyä ynm?
ATE oli ainakin yksi alkuperäisten jarruosien toimittaja. Esim. etu jarrusatulat mun autossa on BMW numeroilla ja ATE logoilla. Itse kyllä suosittelen ATE:n osia, jos ne sattuu järkihintaan löytämään. Molemmat levyt toimii powerdisk ja normi. Itsellä on ATE:n keraamiset jarrupalat edessä sigun autossa ja pölyä tulee todella vähän ja se on vaaleaa eikä se sotke sormia samalla tavalla. Eli jos arvostaa puhtaita vanteita, niin ihan harkinnan arvoinen. Itsellä menee kaikki levyt, palat ja käsijarruhilppeet kesällä vaihtoon ja mietin otanko ate keraamiset vai en. Tuntuma ei ole yhtä hyvä kuin normipaloilla mielesteäni.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
ATE:n levyjä ja tavallisia paloja voi kyllä lämpimästi suositella. Powerdisc:ssä on ne urat levyn pinnassa, toimineet ainakin itellä.
ATE:n Ceramic paloja en itse voi suositella. En millään saanut takapalojen ajoittaista vinkunaa pois ja siirryin takaisin ATE:n normipaloihin. Keraamisista voisin kokeilla Textar Epad.
Käsijarrukengät kannattaa hommata marmoritiskiltä, vaikka maksaakin enemmän. Tarvikkeissa tahtoo kaikissa olla kitkamateriaali aivan liian pehmeää.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Käsijarrukengät kannattaa hommata marmoritiskiltä, vaikka maksaakin enemmän. Tarvikkeissa tahtoo kaikissa olla kitkamateriaali aivan liian pehmeää.
Tulipa kreivin aikaan tämä vinkki, sillä huomenna (tilipäivä ) on tarkoitus laittaa tilaus sisään Profiteileen ja listalla juurikin Aten levyt ja palat ympäriinsä, liukutapit ja käsijarruhilppeet. Haenkin nuo kengät siis Laakkoselta.
ATE:n levyjä ja tavallisia paloja voi kyllä lämpimästi suositella. Powerdisc:ssä on ne urat levyn pinnassa, toimineet ainakin itellä.
ATE:n Ceramic paloja en itse voi suositella. En millään saanut takapalojen ajoittaista vinkunaa pois ja siirryin takaisin ATE:n normipaloihin. Keraamisista voisin kokeilla Textar Epad.
Käsijarrukengät kannattaa hommata marmoritiskiltä, vaikka maksaakin enemmän. Tarvikkeissa tahtoo kaikissa olla kitkamateriaali aivan liian pehmeää.
Onko ATE:n käsijarrukengät myös liian pehmeät? Ainakin toisen merkkisessä toimivat kyllä todella hyvin. Kiinnostaa kun jarruremppa edessä kesällä E39:iin.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Onko ATE:n käsijarrukengät myös liian pehmeät? Ainakin toisen merkkisessä toimivat kyllä todella hyvin. Kiinnostaa kun jarruremppa edessä kesällä E39:iin.
ATE:n osalta kokemukset joidenkin vuosien takaa ja ainakin siihen aikaan myös ATE:n käsijarrukengissä oli tuota ongelmaa.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
En tiedä. Orkkis-normipaloissahan on ollut valmistajana myös Textar ja Pagid.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Itselläni on ATE:n Ceramic jarrupalat ja ATE:n uritetut Powerdisc jarrulevyt sekä edessä että takana. Jarrut ovat äänettömät ja tuntuma mielestäni vähintään yhtä hyvä kuin perinteisillä paloilla ja levyillä. Talvikäytössä en ole huomannut eroa kesäolosuhteisiin verrattuna. Jarrupölyä syntyy mielestäni vähemmän tai ainakin se on väriltään vaaleampaa, kuten HTK12 edellä mainitsikin.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Comment