Announcement

Collapse
No announcement yet.

530dA:n alustan osien hankinta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Simulation
    Bimmer Rookie
    • Mar 2013
    • 65
    • Finland

    #16
    Noh, tilaus lähti vetämään profiteileen sekä febest:n, toivottavasti kaikki osat ovat oikeita ja niitä on tarpeellinen määrä..

    Comment

    • Hezman
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2012
      • 708
      • Jyväskylä

      #17
      Hyvin istuu paikoilleen.

      Comment

      • Simulation
        Bimmer Rookie
        • Mar 2013
        • 65
        • Finland

        #18
        Montakohan viikkoa profiteilen toimitus kestää? Febest:n paketti tuli kahdessa päivässä...:think

        Comment

        • HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10941
          • Joensuu

          #19
          Originally posted by Simulation View Post
          Montakohan viikkoa profiteilen toimitus kestää? Febest:n paketti tuli kahdessa päivässä...:think
          Yleensä on kestänyt 5 työpäivää, jos tilatut tavarat on varastossa.
          e39 540iA E85

          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

          Comment

          • hietase
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2012
            • 570
            • Espoo

            #20
            Originally posted by Simulation View Post
            Montakohan viikkoa profiteilen toimitus kestää? Febest:n paketti tuli kahdessa päivässä...:think
            Joulukuussa tilasin sellaisia tuotteita, jotka sivuston mukaan olivat kaikki hyllyssä ja lähetys tapahtuisi 2-4 päivässä. Jostain syystä tilaus oli jaettu kahteen pakettiin, joista toinen yritettiin toimittaa 8 päivää tilauksesta ja toinen kadotettiin kun jaettiin väärään osoitteeseen. Eli älä aseta mitään tiukkaa aikarajaa tilauksellesi...

            Comment

            • HTK12
              BTCF Member
              • Jul 2011
              • 10941
              • Joensuu

              #21
              Originally posted by hietase View Post
              Joulukuussa tilasin sellaisia tuotteita, jotka sivuston mukaan olivat kaikki hyllyssä ja lähetys tapahtuisi 2-4 päivässä. Jostain syystä tilaus oli jaettu kahteen pakettiin, joista toinen yritettiin toimittaa 8 päivää tilauksesta ja toinen kadotettiin kun jaettiin väärään osoitteeseen. Eli älä aseta mitään tiukkaa aikarajaa tilauksellesi...
              Osaa ne Suomessakin. Matkahuolto pompotteli 5 täyttä työpäivää pakettia Suomen sisällä. Eli tuurissa on miten paketti sattuu kulkemaan.
              e39 540iA E85

              Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
              Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
              Retrofit ym. koodaukset (BMW)
              Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
              INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
              Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

              Comment

              • Simulation
                Bimmer Rookie
                • Mar 2013
                • 65
                • Finland

                #22
                Panokset kovenee! Nyt vuorossa loppujen osien tilaaminen, jotka nuukuuksissani jätin edellisestä ryppäästä pois. Sisältää mm. pyöränlaakerit, jarrulevyt, taakse jarrupalat, sekä takajarrukilvet.
                Olen nyt tehnyt vertailuja useiden eri tavarantoimittajien välillä, ja hintahaitari on todella laaja. Silti Profiteile on jarruosissa kovasti kilpailussa mukana ATE:n tuotteiden kanssa. Eikös AtE ole valmistanut myöskin alkuperäiset osat, joten luulisi niiden olevan laadukkaat? :think

                Kysymys heräsikin, miksi ATE:lta saa takajarrulevyjä ns. normaalia ja powerdisc-vaihtoehtona?


                Mitta C eroaa normaalin ja powerdisk:n välillä. 18,4/17,6.

                Onko keraamisten jarrupalojen lisähinta sen arvoinen, kestääkö ne paremmin, tuleeko vähemmän jarrupölyä ynm?

                Comment

                • HTK12
                  BTCF Member
                  • Jul 2011
                  • 10941
                  • Joensuu

                  #23
                  Originally posted by Simulation View Post
                  Panokset kovenee! Nyt vuorossa loppujen osien tilaaminen, jotka nuukuuksissani jätin edellisestä ryppäästä pois. Sisältää mm. pyöränlaakerit, jarrulevyt, taakse jarrupalat, sekä takajarrukilvet.
                  Olen nyt tehnyt vertailuja useiden eri tavarantoimittajien välillä, ja hintahaitari on todella laaja. Silti Profiteile on jarruosissa kovasti kilpailussa mukana ATE:n tuotteiden kanssa. Eikös AtE ole valmistanut myöskin alkuperäiset osat, joten luulisi niiden olevan laadukkaat? :think

                  Kysymys heräsikin, miksi ATE:lta saa takajarrulevyjä ns. normaalia ja powerdisc-vaihtoehtona?


                  Mitta C eroaa normaalin ja powerdisk:n välillä. 18,4/17,6.

                  Onko keraamisten jarrupalojen lisähinta sen arvoinen, kestääkö ne paremmin, tuleeko vähemmän jarrupölyä ynm?
                  ATE oli ainakin yksi alkuperäisten jarruosien toimittaja. Esim. etu jarrusatulat mun autossa on BMW numeroilla ja ATE logoilla. Itse kyllä suosittelen ATE:n osia, jos ne sattuu järkihintaan löytämään. Molemmat levyt toimii powerdisk ja normi. Itsellä on ATE:n keraamiset jarrupalat edessä sigun autossa ja pölyä tulee todella vähän ja se on vaaleaa eikä se sotke sormia samalla tavalla. Eli jos arvostaa puhtaita vanteita, niin ihan harkinnan arvoinen. Itsellä menee kaikki levyt, palat ja käsijarruhilppeet kesällä vaihtoon ja mietin otanko ate keraamiset vai en. Tuntuma ei ole yhtä hyvä kuin normipaloilla mielesteäni.
                  e39 540iA E85

                  Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                  Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                  Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                  Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                  INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                  Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                  Comment

                  • Clavurion
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2005
                    • 9159
                    • Oulu

                    #24
                    ATE:n levyjä ja tavallisia paloja voi kyllä lämpimästi suositella. Powerdisc:ssä on ne urat levyn pinnassa, toimineet ainakin itellä.

                    ATE:n Ceramic paloja en itse voi suositella. En millään saanut takapalojen ajoittaista vinkunaa pois ja siirryin takaisin ATE:n normipaloihin. Keraamisista voisin kokeilla Textar Epad.

                    Käsijarrukengät kannattaa hommata marmoritiskiltä, vaikka maksaakin enemmän. Tarvikkeissa tahtoo kaikissa olla kitkamateriaali aivan liian pehmeää.
                    E39 530dA -02 M-Sport
                    E53 X5 3.0dA -06 Sport
                    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                    Comment

                    • hietase
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2012
                      • 570
                      • Espoo

                      #25
                      Originally posted by Clavurion View Post

                      Käsijarrukengät kannattaa hommata marmoritiskiltä, vaikka maksaakin enemmän. Tarvikkeissa tahtoo kaikissa olla kitkamateriaali aivan liian pehmeää.
                      Tulipa kreivin aikaan tämä vinkki, sillä huomenna (tilipäivä ) on tarkoitus laittaa tilaus sisään Profiteileen ja listalla juurikin Aten levyt ja palat ympäriinsä, liukutapit ja käsijarruhilppeet. Haenkin nuo kengät siis Laakkoselta.

                      Comment

                      • HTK12
                        BTCF Member
                        • Jul 2011
                        • 10941
                        • Joensuu

                        #26
                        Originally posted by Clavurion View Post
                        ATE:n levyjä ja tavallisia paloja voi kyllä lämpimästi suositella. Powerdisc:ssä on ne urat levyn pinnassa, toimineet ainakin itellä.

                        ATE:n Ceramic paloja en itse voi suositella. En millään saanut takapalojen ajoittaista vinkunaa pois ja siirryin takaisin ATE:n normipaloihin. Keraamisista voisin kokeilla Textar Epad.

                        Käsijarrukengät kannattaa hommata marmoritiskiltä, vaikka maksaakin enemmän. Tarvikkeissa tahtoo kaikissa olla kitkamateriaali aivan liian pehmeää.
                        Onko ATE:n käsijarrukengät myös liian pehmeät? Ainakin toisen merkkisessä toimivat kyllä todella hyvin. Kiinnostaa kun jarruremppa edessä kesällä E39:iin.
                        e39 540iA E85

                        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                        Comment

                        • Clavurion
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2005
                          • 9159
                          • Oulu

                          #27
                          Originally posted by HTK12 View Post
                          Onko ATE:n käsijarrukengät myös liian pehmeät? Ainakin toisen merkkisessä toimivat kyllä todella hyvin. Kiinnostaa kun jarruremppa edessä kesällä E39:iin.
                          ATE:n osalta kokemukset joidenkin vuosien takaa ja ainakin siihen aikaan myös ATE:n käsijarrukengissä oli tuota ongelmaa.
                          E39 530dA -02 M-Sport
                          E53 X5 3.0dA -06 Sport
                          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                          Comment

                          • zener
                            Moderator
                            • Oct 2004
                            • 14526
                            • Oulu

                            #28
                            Originally posted by Clavurion View Post
                            ATE:n osalta kokemukset joidenkin vuosien takaa ja ainakin siihen aikaan myös ATE:n käsijarrukengissä oli tuota ongelmaa.
                            Minkä valmistajan romuja nuo alkuperäiset on? Lienee ATE... :think
                            E65 730dA '04 klick
                            F10 520dA '11 klick
                            E34 520iA (2.8l) '91 klick

                            Instagram


                            "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                            Comment

                            • Clavurion
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2005
                              • 9159
                              • Oulu

                              #29
                              Originally posted by zener View Post
                              Minkä valmistajan romuja nuo alkuperäiset on?
                              En tiedä. Orkkis-normipaloissahan on ollut valmistajana myös Textar ja Pagid.
                              E39 530dA -02 M-Sport
                              E53 X5 3.0dA -06 Sport
                              * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                              Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                              Comment

                              • JaniLap
                                BTCF Member
                                • Sep 2012
                                • 2781
                                • Tampere

                                #30
                                Itselläni on ATE:n Ceramic jarrupalat ja ATE:n uritetut Powerdisc jarrulevyt sekä edessä että takana. Jarrut ovat äänettömät ja tuntuma mielestäni vähintään yhtä hyvä kuin perinteisillä paloilla ja levyillä. Talvikäytössä en ole huomannut eroa kesäolosuhteisiin verrattuna. Jarrupölyä syntyy mielestäni vähemmän tai ainakin se on väriltään vaaleampaa, kuten HTK12 edellä mainitsikin.
                                IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
                                BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
                                Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.

                                Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
                                Tampere

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎