Moe,
auto e39 Touring, -99, 128tkm.
Etupäässä vasemmalla kuuluu tasaisella hiljaa ajettaessa muksetta, ei vaadi edes kuoppaa / töyssyä, tai itse asiassa niissä ei kuulu taas kyseistä ääntä.
Raidetangon pää, vai mikä osa vaihtoa tai kiristystä odottaa?
Takapäässä kuoppaan ajettaessa taas semmoinen värisevä paukahdus (tuntuu että takapää ei ole tiessä kiinni vähän aikaa iskun jälkeen), kaikissa mitä olen koeajanut touringeja kyseinen ilmiö, tyyppivika vai ne puslat, mistä ollut keskustelua.
Renkaat takana 35, edessä 40 sarjalaiset, tietysti tämä seikka korostaa kaikkia iskuja.
Miten muuten onko kenelläkään tietoa kuinka paljon matalaprofiilin renkaat vaikuttavat alustan osien vaihtotiheyteen? Sisäosatkin mahdollisesti alkavat natisemaan kun renkaat ovat joustamattomat.
auto e39 Touring, -99, 128tkm.
Etupäässä vasemmalla kuuluu tasaisella hiljaa ajettaessa muksetta, ei vaadi edes kuoppaa / töyssyä, tai itse asiassa niissä ei kuulu taas kyseistä ääntä.
Raidetangon pää, vai mikä osa vaihtoa tai kiristystä odottaa?
Takapäässä kuoppaan ajettaessa taas semmoinen värisevä paukahdus (tuntuu että takapää ei ole tiessä kiinni vähän aikaa iskun jälkeen), kaikissa mitä olen koeajanut touringeja kyseinen ilmiö, tyyppivika vai ne puslat, mistä ollut keskustelua.
Renkaat takana 35, edessä 40 sarjalaiset, tietysti tämä seikka korostaa kaikkia iskuja.
Miten muuten onko kenelläkään tietoa kuinka paljon matalaprofiilin renkaat vaikuttavat alustan osien vaihtotiheyteen? Sisäosatkin mahdollisesti alkavat natisemaan kun renkaat ovat joustamattomat.
Comment