En ihmettele yhtään iskunvaimennin ja jousivalmistajien ylihuolehtivia käyttöohjeita kun tätä palstaa lukee. Taitaa amerikan mallin rautalangasta väännetyt käyttöohjeet tulla tännekin tarpeeseen.
Siis jos alla on liian löysä jousi, niin sitä EI TODELLAKAAN ole syytä nostaa iskarilla, vaan vaihtaa jousi kantavuudeltaan oikeaan. Väärällä iskari/jousi-yhdistelmällä iskari ei toimi oikein, ajomukavuus ja käytös kärsii sekä osat kuluvat kovalla tahdilla. Ja niin kuin HEMI kirjoitti, E39:n iskareilla alustan nostaminen ei onnistukaan, onneksi.
Mutta suurin osa kirjoittajista taitaa pitää autoa vain näkyvällä paikalla parkissa. Sellaisessa käytössä se on ihan sama, onko iskareita autossa olelnkaan.
Siis jos alla on liian löysä jousi, niin sitä EI TODELLAKAAN ole syytä nostaa iskarilla, vaan vaihtaa jousi kantavuudeltaan oikeaan. Väärällä iskari/jousi-yhdistelmällä iskari ei toimi oikein, ajomukavuus ja käytös kärsii sekä osat kuluvat kovalla tahdilla. Ja niin kuin HEMI kirjoitti, E39:n iskareilla alustan nostaminen ei onnistukaan, onneksi.
Mutta suurin osa kirjoittajista taitaa pitää autoa vain näkyvällä paikalla parkissa. Sellaisessa käytössä se on ihan sama, onko iskareita autossa olelnkaan.
Comment