Potilas:
E39 520i -02, kone siis M54 B22
Km lukema 280 000 km
Ongelma:
Öljyn määrän varoitusvalo syttyy joskus kun virrat katkaisee, ja jää palamaan vaikka avain on pois virtalukosta. Kun virrat vaan käyttää päällä ja sammuttaa, valo yleensä sammuu.
Tikusta katsottuna öljyä on aina ollut riittävästi, siis käytännössä yläviivan tuntumassa.
Onko muita ehdotuksia kuin viallinen anturi? Valo ei ole vielä syttynyt ajon aikana, vasta kun avaimen poistaa virtalukosta.
Virtalukon pohja? Maadoitusongelma jossain?
Muita sähköisiä ongelmia ei juuri ole, muuta kuin
- Satunnainen heikko vaste kaasuun aivan tyhjäkäynnin pinnassa, eräänlainen nyykähdys (imuvuotoja ei pitäis ollu, huohotin uusittu).
- Airbagin valo palaa satunnaisesti hetkittäin, vikakoodi alhainen jännite, ei muita.
E39 520i -02, kone siis M54 B22
Km lukema 280 000 km
Ongelma:
Öljyn määrän varoitusvalo syttyy joskus kun virrat katkaisee, ja jää palamaan vaikka avain on pois virtalukosta. Kun virrat vaan käyttää päällä ja sammuttaa, valo yleensä sammuu.
Tikusta katsottuna öljyä on aina ollut riittävästi, siis käytännössä yläviivan tuntumassa.
Onko muita ehdotuksia kuin viallinen anturi? Valo ei ole vielä syttynyt ajon aikana, vasta kun avaimen poistaa virtalukosta.
Virtalukon pohja? Maadoitusongelma jossain?
Muita sähköisiä ongelmia ei juuri ole, muuta kuin
- Satunnainen heikko vaste kaasuun aivan tyhjäkäynnin pinnassa, eräänlainen nyykähdys (imuvuotoja ei pitäis ollu, huohotin uusittu).
- Airbagin valo palaa satunnaisesti hetkittäin, vikakoodi alhainen jännite, ei muita.
Comment