Tuli tuossa vaihdettua päästöongelmien takia katalysaattori joka ei auttanut, sitten katsottiin inpalla lambdan sielunelämää ja näyttäisi siltä että lambda numero 2 on pimeänä.. jännite ei seilannut ja kaikki muutkin arvot olivat nollassa, niin kumpikohan nuista antureista on numero 2? Ja minkä merkkistä anturia olette alkuperäisen tilalle laittanut ja todenneet toimivaksi? Auto siis e39 523i vm.-97.
M52 Lambda ongelmaa
Collapse
X
-
Originally posted by naukkis View PostOta toisen lambdan johto irti niin saat vikakoodin em. lambdan lämmityksestä, ei jää arvailujen varaan.
Comment
-
Eikös pistoke ole siinä suutintukin päällä?e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
Onko lambdojen jänniitteen seilailu 0,4V ja 4,5V välillä ihan normaalia tyhjäkäynnillä lämpimällä moottorilla?
Vähän päästö ongelmaa katsastuksessa.HC tyhjäkäynnillä 235 ja kierroksilla 124.
CO 0.62(sallittu 0.3)
Mistähän vikaa lähtis etsimään? Jos se löytys muualta kun katalysaattorista..
Termostaatti on kyl huono,ei nosta lämpöjä kunnolla.
Imuvuodosta en oo varma.Toimii kyllä ihan normaalisti eikä nyvi.
Comment
-
Originally posted by Mike_sss View PostOnko lambdojen jänniitteen seilailu 0,4V ja 4,5V välillä ihan normaalia tyhjäkäynnillä lämpimällä moottorilla?
Vähän päästö ongelmaa katsastuksessa.HC tyhjäkäynnillä 235 ja kierroksilla 124.
CO 0.62(sallittu 0.3)
Mistähän vikaa lähtis etsimään? Jos se löytys muualta kun katalysaattorista..
Termostaatti on kyl huono,ei nosta lämpöjä kunnolla.
Imuvuodosta en oo varma.Toimii kyllä ihan normaalisti eikä nyvi.
Jos lämmöt eivät nouse tarpeeksi voi vaikuttaa hyvinkin päästöihin.
Comment
Comment