Autona siis -96 528iA m52.
Jäähdytysjärjestelmästä uusittu syylärin muoviosan haljettua syyläri, vesipumppu, termostaatti sekä termostaatin kotelo.
Auto ilmattu keula nostettuna "pullopatentilla" käyntilämpöiseksi asti huolellisesti. Lämmintä puskee kabiinin puolelle reippaasti.
Viskokytkimestä kuulee kyllä, että alkaa jossain vaiheessa ottamaan kiinni enemmän lämmön noustessa.
Mittarissa viisari pysyy hyvin keskiviivalla, mutta salavalikkoa katsoessa lämmöt nousi n. 20 min ajon aikana jopa 107c kohdalle?! Kuulostaa aika korkealta? Tällöin vielä viisari kuitenkin tasan klo 12 kohdalla.
Ilmastoinnin flekti keulilla toimii normaalisti. Kun ilmastoinnin kytkee päälle, lähtee pyörimään.
Mikähän vialla? Apuja, kiitos. :think
Jäähdytysjärjestelmästä uusittu syylärin muoviosan haljettua syyläri, vesipumppu, termostaatti sekä termostaatin kotelo.
Auto ilmattu keula nostettuna "pullopatentilla" käyntilämpöiseksi asti huolellisesti. Lämmintä puskee kabiinin puolelle reippaasti.
Viskokytkimestä kuulee kyllä, että alkaa jossain vaiheessa ottamaan kiinni enemmän lämmön noustessa.
Mittarissa viisari pysyy hyvin keskiviivalla, mutta salavalikkoa katsoessa lämmöt nousi n. 20 min ajon aikana jopa 107c kohdalle?! Kuulostaa aika korkealta? Tällöin vielä viisari kuitenkin tasan klo 12 kohdalla.
Ilmastoinnin flekti keulilla toimii normaalisti. Kun ilmastoinnin kytkee päälle, lähtee pyörimään.
Mikähän vialla? Apuja, kiitos. :think
Comment