Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw e39 530d fuel injection system

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • symi75
    Newbiemmer
    • Oct 2017
    • 2
    • Halkia

    Bmw e39 530d fuel injection system

    Eli tommonen vikailmoitus tuli . Sitä ennen turbo vaihdettu. Kesken ajoo tuon teki eikä oireillu mitenkään ennen sitä ja sammui ja jätti tien poskeen. Nyt käyty läpi bensapumput ja vielä varmistettu et virtaa suuttimille asti. Myös sulakkeet ja releet katottu . Nyt sitte meillä menikin sormi suuhun.. Osaako joku kertoa mitä meinaa vikakoodit 1195 polttonestekiskon painetunnistimen virtapiirin virhetoiminto tai 1e30 kuormituspaineensäädin?
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8262
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    Kylläpä on taas mahtava chinglish - suomi käännös

    Menee ihan arvaukseksi mutta olisko oikosulku rail paine anturissa ja toinen ahtopaineanturi?

    Suosittelen käyttämään bemarin omia softia, dis, inpa tai ista.
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • MaxSound
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2009
      • 255
      • Kajaani

      #3
      Ehdottomasti vikakoodien luku oikealla ohjelmalla.

      Onko tankissa minkäverran polttoainetta? Jos tankissa oleva tasauspumppu menee rikki niin auto sammuu 1/4 tankin kohdalla. Auttaa kun tankkaa täyteen.

      Myös railpaine-anturin liittimissä on kosketushäiriöitä ja railpaine-säätimestä katkeaa se pieni o-rengas. Siirtopumppujakin menee.

      Siirtopaine pitäisi olla about 3,5-4bar. Jos se on OK, railpaine-anturin liitin putsaukseen tai vaihtoon sieltä railpainetukin takapäästä.

      Jos ei vieläkään pelaa, niin korkeapainepumpun päästä se säädinmötikkä irti ja uusi o-rengas paikalleen tai säädin vaihtoon.

      Eiköhän se jollakin noista tokene jos ajosta sammui.
      E39 525DA Touring -01, 540tkm

      Comment

      • symi75
        Newbiemmer
        • Oct 2017
        • 2
        • Halkia

        #4
        Piti vastailla jo aikasemmin mut unohtu... Rail paine anturin liitin oli tullu tiensä päähän. Saatiin auto toimii ja liikkuu ja noin 30 km ajoa kunnes hävis tehot...ei ottanu kierroksii ja jos otti niin pätki..ei vikailmoituksii...nilkuttaen kohti tallia takas vitutuksen kera!! Vähän ennen tallia laturin valo sytty..laturi oli tullu tiensä päähän. Nyt auto pelittäny sen tuhannen kilsaa mut jotenki luotto menny tohon merkkiin. Ensimmäinen bemari mulla ikinä ja nyt joutunu laittaa alle vuoteen 2k korjauksiin. Joutuuko näitä oikeesti näin helvetisti hinkkaa et pysyy ajos...?

        Comment

        • HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10941
          • Joensuu

          #5
          Originally posted by symi75 View Post
          Piti vastailla jo aikasemmin mut unohtu... Rail paine anturin liitin oli tullu tiensä päähän. Saatiin auto toimii ja liikkuu ja noin 30 km ajoa kunnes hävis tehot...ei ottanu kierroksii ja jos otti niin pätki..ei vikailmoituksii...nilkuttaen kohti tallia takas vitutuksen kera!! Vähän ennen tallia laturin valo sytty..laturi oli tullu tiensä päähän. Nyt auto pelittäny sen tuhannen kilsaa mut jotenki luotto menny tohon merkkiin. Ensimmäinen bemari mulla ikinä ja nyt joutunu laittaa alle vuoteen 2k korjauksiin. Joutuuko näitä oikeesti näin helvetisti hinkkaa et pysyy ajos...?
          No mitä kaikkea siihen on sillä 2k€ laitettu? Ihan sama minkämerkkisen ostat, niin tämän ikäisissä alkaa kuluvat osat olla vaihtokunnossa, jos ei ole vaihdettu. Tarkoitan nyt laturia, jarrunosia, alustanosia, turboa, suuttimia... Tämän ikäisissä dieseleissä kun on yleensä niitä kilometrejä kertynyt jo reilusti.
          e39 540iA E85

          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎