Eli tommonen vikailmoitus tuli . Sitä ennen turbo vaihdettu. Kesken ajoo tuon teki eikä oireillu mitenkään ennen sitä ja sammui ja jätti tien poskeen. Nyt käyty läpi bensapumput ja vielä varmistettu et virtaa suuttimille asti. Myös sulakkeet ja releet katottu . Nyt sitte meillä menikin sormi suuhun.. Osaako joku kertoa mitä meinaa vikakoodit 1195 polttonestekiskon painetunnistimen virtapiirin virhetoiminto tai 1e30 kuormituspaineensäädin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw e39 530d fuel injection system
Collapse
X
-
Kylläpä on taas mahtava chinglish - suomi käännös
Menee ihan arvaukseksi mutta olisko oikosulku rail paine anturissa ja toinen ahtopaineanturi?
Suosittelen käyttämään bemarin omia softia, dis, inpa tai ista.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Ehdottomasti vikakoodien luku oikealla ohjelmalla.
Onko tankissa minkäverran polttoainetta? Jos tankissa oleva tasauspumppu menee rikki niin auto sammuu 1/4 tankin kohdalla. Auttaa kun tankkaa täyteen.
Myös railpaine-anturin liittimissä on kosketushäiriöitä ja railpaine-säätimestä katkeaa se pieni o-rengas. Siirtopumppujakin menee.
Siirtopaine pitäisi olla about 3,5-4bar. Jos se on OK, railpaine-anturin liitin putsaukseen tai vaihtoon sieltä railpainetukin takapäästä.
Jos ei vieläkään pelaa, niin korkeapainepumpun päästä se säädinmötikkä irti ja uusi o-rengas paikalleen tai säädin vaihtoon.
Eiköhän se jollakin noista tokene jos ajosta sammui.E39 525DA Touring -01, 540tkm
Comment
-
-
Piti vastailla jo aikasemmin mut unohtu... Rail paine anturin liitin oli tullu tiensä päähän. Saatiin auto toimii ja liikkuu ja noin 30 km ajoa kunnes hävis tehot...ei ottanu kierroksii ja jos otti niin pätki..ei vikailmoituksii...nilkuttaen kohti tallia takas vitutuksen kera!! Vähän ennen tallia laturin valo sytty..laturi oli tullu tiensä päähän. Nyt auto pelittäny sen tuhannen kilsaa mut jotenki luotto menny tohon merkkiin. Ensimmäinen bemari mulla ikinä ja nyt joutunu laittaa alle vuoteen 2k korjauksiin. Joutuuko näitä oikeesti näin helvetisti hinkkaa et pysyy ajos...?
Comment
-
-
Originally posted by symi75 View PostPiti vastailla jo aikasemmin mut unohtu... Rail paine anturin liitin oli tullu tiensä päähän. Saatiin auto toimii ja liikkuu ja noin 30 km ajoa kunnes hävis tehot...ei ottanu kierroksii ja jos otti niin pätki..ei vikailmoituksii...nilkuttaen kohti tallia takas vitutuksen kera!! Vähän ennen tallia laturin valo sytty..laturi oli tullu tiensä päähän. Nyt auto pelittäny sen tuhannen kilsaa mut jotenki luotto menny tohon merkkiin. Ensimmäinen bemari mulla ikinä ja nyt joutunu laittaa alle vuoteen 2k korjauksiin. Joutuuko näitä oikeesti näin helvetisti hinkkaa et pysyy ajos...?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment