airbackin valo syttyi palamaan, kun käpälöin kuskin penkin liittimiä(perseenlämmitin ei pelannut). on lämmitin alkoi pelaamaan mutta airbackin valo ei sammunut vaikka olen liittimen irroittanut ja uudelleen kytkenyt useamman kerran. Vaatiiko valo kuittauksen, vai onko jotain liitosvikaa jossain?
e39 airbackin valo palaa
Collapse
X
-
Tarvii nollata vikamuisti. Akunkenkä tulisi irroittaa ja odottaa hetki ennenkuin turvatyynyihin liittyviä johtoja irroitellaan.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostVaatii kuitauksen
Olisko joku tampereen seudulla joka viitsis mulle nollata ne koodit? Ens viikolla tarvis katsastaa..
Comment
-
-
Ei mun E39:ssä pääse noilla kännysoftilla airbagin, tai ABS:n moduuleihin käsiksi. Tilasin silloin E-villestä airbagin nollaustyökalun, mutta nykyään suosin inpaa. Auton sisällä olevasta pistokkeesta en päässyt oikeen mihinkään käsiksi, vaan piti käyttää konehuoneen pyöreää liitintä adapterin kera, että pääsi kaikkiin moduuleihin käsiksi.E60 523ia M-sport -06' @ E85, Stage2 & Xhp
Ex: E39 520i Sedan -99'
Comment
-
-
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös ennen faceliftiä olevissa malleissa siitä kuskin jalkatilassa olevasta OBD pistokkeesta pääsee käsiksi vain moottorinohjausmoduuliin, muut moduulit pitää lukea moottoritilan "pacman" liittimestä?
Ja ainakin joissakin piuhoissa (olikohan K+DCAN?) pitää 7 ja 8 pinni yhdistää, jotta e39 vikakoodit saa luettua. En tiedä voisiko tämä olla tarpeen myös noissa bluetooth lukijoissa, että e39n koodit saa pihalle?
Comment
-
-
Originally posted by jpo View PostKorjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös ennen faceliftiä olevissa malleissa siitä kuskin jalkatilassa olevasta OBD pistokkeesta pääsee käsiksi vain moottorinohjausmoduuliin, muut moduulit pitää lukea moottoritilan "pacman" liittimestä?
Ja ainakin joissakin piuhoissa (olikohan K+DCAN?) pitää 7 ja 8 pinni yhdistää, jotta e39 vikakoodit saa luettua. En tiedä voisiko tämä olla tarpeen myös noissa bluetooth lukijoissa, että e39n koodit saa pihalle?Last edited by Pazi88; 28-01-2018, 13:30.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Jos autossa on konehuoneen pacman-liitin, pääsee sieltä kaikkii ohjainlaitteisiin kiinni. Tässä tapauksessa ohjaamon obd-portista pääsee ainoastaan moottorinohjaimeen sekä automaattivaihteiston yhteydessä vaihteiston ohjainlaitteeseen. Jos ymmärtää sähkön päälle ja osaa googlata "bmw obd port", voi tehdä alla olevaan sepostukseen perustuen pacmanin korkkiin kytkennän jolla kaikki purkit toimii ohjaamon obd-portista.
Mikäli autossa on ainoastaan ohjaamon obd2-liitin, pääsee siitä kaikkin purkkeihin. Tässä tapauksessa portin pinni 7 vie moottorinohjaimelle sekä vaihteistoon, pinni 8 taas mittariston kautta muihin purkkeihin. Uudemmissa korimalleissa (E60/E90 yms) pinnin 7 kautta päästään kaikkiin ohjainlaitteisiin. Kiinasta peräisin olevia kaapeleita käyttäessä monestikkin joudutaan yhdistämään pinnit 7 ja 8, johtuen yksinkertaisesti siitä että kaapeli juttelee ainoastaan pinniin numero 7.
Tämä sepostus sitten koskee ainoastaan E38/E39/E46/E53 -malleja.Last edited by böntti; 28-01-2018, 02:26.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Juurikin näin, mun e39 faceliftissä vm 2000 alkoi päästä kaikkiin moduuleihin kun säädin ne usbijohdon kojelaudan pään liittimen pinnit em. tavalla. Ennen sitä pääsi vain moottorinohjaukseen. Samalla johdolla + inpalla pääsin ilman pinnijumppaa kaikkiin E61 moduuleihin. Konepellin alla ei ollut mitään töpseleitä, tai en moisia löytänyt, eikä tarvinnut etsiäkään pinnimodauksen jälkeen.Ex: W114, W123, E34, E83, S211, E61, E39, W220
X308 Jaguar XJ + R1100RT + Ioniq hybrid
Comment
-
-
Originally posted by harriba View PostJuurikin näin, mun e39 faceliftissä vm 2000 alkoi päästä kaikkiin moduuleihin kun säädin ne usbijohdon kojelaudan pään liittimen pinnit em. tavalla. Ennen sitä pääsi vain moottorinohjaukseen. Samalla johdolla + inpalla pääsin ilman pinnijumppaa kaikkiin E61 moduuleihin. Konepellin alla ei ollut mitään töpseleitä, tai en moisia löytänyt, eikä tarvinnut etsiäkään pinnimodauksen jälkeen.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment