En usko, että alaketju olisi hypännyt tai ketju poikki. Ketju ei taida mahtua hyppäämään ilman suurta näkyvää tuhoa jakokotelossa.Varmaan laahaimen pala kiilautunut ketjun väliin, aika huono tuuri käynyt.
Muovinpalasia löytyy vaikka mistä ja niiden poistamiseen on syytä keskittyä mm. öljysihti pitää ehdottomasti purkaa ja öljypumpun ketjusuojus muistaa myös putsata.
Pyöriikö kone ympäri ollenkaan?
Nyt vain jakokoppa auki ja tutkimaan. Hemmetisti purkamista ja kuningaspultti on lujaa kiinni. Napapyörän lukitukseen vain oikea työkalu, ei ajoituspinnillä lukitusta.
Aika paljon jo näkee, kun ottaa venttiilikopat ja ylemmät jakopään kotelot irti.
Positiivista on se, jos alumiinihilua ei ole öljypohjassa paljon. Irtokansia voi löytyä hyvin vaikka Ruotsista, jos intiimi kosketus mäntien ja venttiilien välillä on käynyt.
Muovinpalasia löytyy vaikka mistä ja niiden poistamiseen on syytä keskittyä mm. öljysihti pitää ehdottomasti purkaa ja öljypumpun ketjusuojus muistaa myös putsata.
Pyöriikö kone ympäri ollenkaan?
Nyt vain jakokoppa auki ja tutkimaan. Hemmetisti purkamista ja kuningaspultti on lujaa kiinni. Napapyörän lukitukseen vain oikea työkalu, ei ajoituspinnillä lukitusta.
Aika paljon jo näkee, kun ottaa venttiilikopat ja ylemmät jakopään kotelot irti.
Positiivista on se, jos alumiinihilua ei ole öljypohjassa paljon. Irtokansia voi löytyä hyvin vaikka Ruotsista, jos intiimi kosketus mäntien ja venttiilien välillä on käynyt.
Comment