Moi! Tänään moottoritielle kovemmin kiihdyttäessä syttyi varoitusteksti einspritzanlagen ja auto meni vikatilaan. Uudelleen käynnistettäessä vikatila on poissa mutta 3.vaihteella kierrosten noustessa noin 3500rpm kovassa kiihdytyksessä vikatila tulee uudestaan. Vikakoodina inpalla luettuna on rail pressure plausibility, kierroksia 3496, pre-supply pressure 3,47 bar, ruiskutus n.58mm3 ja rail paine 1066 bar.
Auto käynnistyy kylmänä hyvin ja rail paineet tyhjäkäynnillä 348 tuntumassa. Suuttimien korjaus arvot olivat toleranssissa eli -2 - +2 välillä, pääsääntöisesti alle 1. Omien tulkintojen mukaan tuskin vuotava suutin tai paineensäädin korkeapainepumpulla. Mistä vikaa kannattaisi etsiä? Egr alipaineohjaus tulpattu jos sillä on merkitystä. Auto on vm. 2001 ja kilometrejä vaivaiset 616tkm..:think
Auto käynnistyy kylmänä hyvin ja rail paineet tyhjäkäynnillä 348 tuntumassa. Suuttimien korjaus arvot olivat toleranssissa eli -2 - +2 välillä, pääsääntöisesti alle 1. Omien tulkintojen mukaan tuskin vuotava suutin tai paineensäädin korkeapainepumpulla. Mistä vikaa kannattaisi etsiä? Egr alipaineohjaus tulpattu jos sillä on merkitystä. Auto on vm. 2001 ja kilometrejä vaivaiset 616tkm..:think
Comment