Tuollainen murhe ja INPA:lla sain kuvan koodit.
Saksa taipuu huonosti joten olisko täältä saatavissa apuja.
Selvä tapaus, sulla on airbagin ohjainlaite solmussa. Tuo koodi 240 kun löytyy, niin ohjainlaite pitää joko lähettää jollekkin joka laittaa sen taas kuntoon tai sitten vaihtaa toinen ohjainlaite. Koodeja ei pysty nollaamaan tuo koodi 240 löytyy. Kunnes ohjainlaite on vaihdettu muista koodeista ei kannata välittää, Ohjainlaite on sekaisin, joten siellä olevat koodit eivät ole todellisia vikoja.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Kuskin airbag, liian suuri vastus. Tämän aiheuttaa todennäköisesti vaurioitunut kellokaapeli (slip ring). Lisäksi tuo herjaa käyttöjännitteestä ja ohjainlaitteen sisäisestä viasta. Taitaa olla kyseessä 6900727 numerolla oleva airbag-moduli, joka vetä itsensä jojoon, eikä koodeja saa enää nollattua. Tuon modulin saa yleensä ehjättyä flässäämällä modulin piirin uusiksi.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Kiitokset. Oon töissä noin 3sadan metrin päässä tuosta.
Mistäpäin autoa tuo ohjainpurkki löytyy?
Keskikonsolin kyynärnojan alta.
Apuja kaivattais täälläkin..eli bagin valo palaa eikä kuittaannu pois,herjaa molempia turvavyön kiristimiä. Liitokset on kunnossa jotka olen jälkeenpäin korvannut apikoilla.
Autosähkö pajalla epäiltiin ohjainboxia. Voiko boxi olla mennyt vaikka ei siitä vikakoodia anna?
Apuja kaivattais täälläkin..eli bagin valo palaa eikä kuittaannu pois,herjaa molempia turvavyön kiristimiä. Liitokset on kunnossa jotka olen jälkeenpäin korvannut apikoilla.
Autosähkö pajalla epäiltiin ohjainboxia. Voiko boxi olla mennyt vaikka ei siitä vikakoodia anna?
Näissä on itse diagnostiikka, jonka pitäisi kyllä antaa vikakoodia, jos purkissa on vikaa. Ei mitään abikoita sinne liittimiksi.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment