revin juu sen läpän veke ja oon aika varma juu missä se siili on muttei siin mitään klipsiä kyllä oo, http://www.540i6.com/finalstagereplacement.html linkki jeesas kyl mut eipä siinä kerrota miten se repässään irti? varmaan helppoa kun tietää mut ei viittis repiä väkivalloin...
uskaltaako vääntää/kääntää repiä kauheesti?
Jos sieltä löytyi samanlainen pistoke kun noissa ohjeissa, niin oot osunu oikeeseen. Sitä klipsua tarttis jotenkin saada painettua alaspäin samalla kun hemputtelee. Ja se klipsu on alareunassa, että sitä ei oikeen nää kuin peilin kanssa.
elikäs laitoinkin jo privaa 525tds kaverille, mutta näin muiltakin vois kysellä kun mun hanskalokeron sulakeboxissa on vaan yks rivistö sulakkeita (1-45) ja lämppärin sulake ois nro. 46 ... mega autossa sanoivat ettei sinne siilille ei tuu virtaa? eli oisko se joku rele ja missä? moottori toimii joten hyvä tietää sekin
tuli itsekin vaihdettua siili äskettäin. Oli näköjään design hieman muuttunut. Alkuperäisessä (vm01) oli puolet vähemmän piikkejä, mutta ne oli isompia.
Tuntui että tämä uusi ei mennyt aivan yhtä tukevasti paikoilleen kuin alkuperäinen, saa nähdä kuuluuko siitä kolinaa.
elikäs laitoinkin jo privaa 525tds kaverille, mutta näin muiltakin vois kysellä kun mun hanskalokeron sulakeboxissa on vaan yks rivistö sulakkeita (1-45) ja lämppärin sulake ois nro. 46 ... mega autossa sanoivat ettei sinne siilille ei tuu virtaa? eli oisko se joku rele ja missä? moottori toimii joten hyvä tietää sekin
Sulake 46 on takakontissa akun yläpuolella olevassa sulakerasiassa, mutta toi ei mun mielestä sen sulake. Sieltä hanskalokeron takaa löytyy rele/sulakepaneeli jemmasta ja siellä on ton puhaltimen "final stagen" sulake (40A). Siellä on myös toi puhaltimen rele, ilm. keskimmäinen niistä pienemmistä vaaleista releistä.
Eikös F46 ole vain Webaston yhteydessä, peräkontissa akun yläpuolella sen paikka kuitenkin on. Oikea sulake on F76 (40A) ja se löytyy hanskalokeron takaa sellaisen vaalean muovikehikon oikeasta reunasta. Ja Jartsa02 näköjään ehti vastata vähän ennen...
akun päällä kaikki releet kunnossa (kontissa), samoin kontissa oleva 40A sulake...
Hanskalokeron "takana" olevat 40A ja 50A sulakkeet kunnossa.... ei toimi vieläkään, jostain sähkökaavio, vai pitäskö hakee koeajoon samanlainen ja ruveta mittailemaan
eipä ollut hanskalokeron takana nähdäkseni mitään releitä, kaks sulaketta (40A ja 50A) olivat kunnossa. löytyykö keltään sähkökaaviota tahi tietoa mitä kautta se leftin moottori saa virran?!??!?!?!
Ton joutuu vaan sitten polttaa CD:lle tai asentaa muuten jotenki, siitä on enemmän juttua ETK-threadissa (tai ainakin sen ETK:n asennuksesta, varmaa aika sama homma): http://www.btcf.fi/forum/showthread....&highlight=ETK
ETK:ssa ei ole mitään sähkökaavioita. TISissäkään ei tietääkseni ole, mutta en ole varma, koska en ole löytänyt sitä mistään vaikka olen vuosikausia etsinyt joka paikasta (sharea on paljon puolin ja toisin). ETK:n (muun kuin venäjänkielisen) pystyi imuttamaan tuolta venäjäsaitilta vielä jonkin aikaa sitten, muttei enää. WDS:n versiossa 2 pitäisi olla myös E39 (ainakin näiden screenshottien mukaan), mutta en tiedä löytyykö sitäkään mistään.
Comment