Auto jätti tielle pari viikkoa sitten ja viaksi löytyi rikkinäinen siirtopumppu tankissa. Nyt jätti uudelleen tielle, molemmat pumput ääntää kun kääntää virrat päälle ja delphillä katsottuna low pressure on noin 4bar, mutta rail paine ei nouse nollasta vaikka kuinka pyörittää. Anturivika pois suljettu löysäämälläsuuttimen putki ja pyörittämällä konetta, ei tule mitään ulos.
Miten tuo korkeapainepumppu toimii? Voisiko viallinen paineanturi estää löpön pääsyn kiskoon? Onko siellä joku suodatin/sihti mikä voisi tukkiintua niin pahasti ettei tavara pääse eteenpäin?
Löpöä tulee korkeapainepumpulle saakka, eli ilmat häipyy kirkkaasta putkesta kun hetken piti virtoja päällä.
Miten tuo korkeapainepumppu toimii? Voisiko viallinen paineanturi estää löpön pääsyn kiskoon? Onko siellä joku suodatin/sihti mikä voisi tukkiintua niin pahasti ettei tavara pääse eteenpäin?
Löpöä tulee korkeapainepumpulle saakka, eli ilmat häipyy kirkkaasta putkesta kun hetken piti virtoja päällä.
Comment