Minkälainen homma E39:iin on vaihtaa kallistuksen vakaaja? En nyt oo ihan sataprosenttisen varma, mutta saattaa olla tuo tanko meikäläisellä poikki. Koiranluita asennellessa repsikan puolelta vakaaja on jäykkä niin kuin pitääkin, mutta kuskin puolella siinä ei ole mitään vastusta. Vakaajan päätä mihin koiranluu tulee kiinni, voi heilutella miten tykkää ihan käsinkin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:iin kallistuksen vakaajan vaihto?
Collapse
X
-
Originally posted by BCNMinkälainen homma E39:iin on vaihtaa kallistuksen vakaaja? En nyt oo ihan sataprosenttisen varma, mutta saattaa olla tuo tanko meikäläisellä poikki. Koiranluita asennellessa repsikan puolelta vakaaja on jäykkä niin kuin pitääkin, mutta kuskin puolella siinä ei ole mitään vastusta. Vakaajan päätä mihin koiranluu tulee kiinni, voi heilutella miten tykkää ihan käsinkin.Last edited by KFZ-Koenig; 13-07-2005, 00:56.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
-
-
Juu samanlailla oli mullakin. Toinen puoli oli niin pirun jäykkä ja kankea joutu käyttään vääntämiseen, mutta toinen puoli oli aivan löysä.
Mulla on kuulunu kuskin puolelta montuista ajettaessa jo pitkään sellanen särähdys, että voi olla toi vakaajakin. Ei kai se nyt ihan normaalia ole, että toinen puoli on tollanen lepsu.
Comment
-
-
Originally posted by BCNEi kai se nyt ihan normaalia ole, että toinen puoli on tollanen lepsu.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
M5 vakaajaa taakse?
Lueskelin juttua täältä:
Ja siellähän sanotaan mm. seuraavaa:
While the M5 rear swaybar will bolt on to a 525i, 528i, or 530i, the front swaybar will not. ... However, all of these 6-cylinder models will benefit from the addition of the M5 rear bar, if you are trying to reduce understeer. The rear swaybar installation is trivial and is probably the best $100 you can spend on improving your car's handling.
Kovempaa jousitusta tai suurempaa epämukavuutta en erityisesti kaipaa, mutta kallisteleehan tuo auto mutkissa, siitä ei pääse mihinkään.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi"if you are trying to reduce understeer"
Eiköhän noissa bensakoneisissa E39:seissä ole juuri päinvastoin.. Jos nopeutta haluaa lisätä, ei tarvitse ainakaan puskemisen korjaukseen keskittyä.
Comment
-
-
Nyt luin toista sivua siellä joku sanoo:
Start by trying the rear sway which takes 15 mins to install and $110 purchase, that alone will make an unbelievable difference and convince you of the value.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.KekkonenLuulisi että jos edessä on vakiovakaaja ja takana tuollainen jäykempi niin menee siinä ainakin tehtaan alkuperäinen balanssi hyvin sekaisin, mutta voiko tosiaan olla että pelkällä takapään kallistuksen vakaajan vaihdolla saataisiin oikeasti "merkittävää" hyötyä?
Comment
-
Comment