Pitäisi vaihtaa vasen etutukivarsi e39:iin ja kyselisin onko jotain erityistä mitä tulisi huomioida ettei homma mene vikaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Etutukivarren vaihto kokemuksia?
Collapse
X
-
Elä hakkaa alumiinista olka-akselia lekalla Eikai siinä muuta ihmeellistä. Perus pultti auki pultti kiinni alustajumppaa featurin jumiin ruostuneet pultit yms.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by TJJ View PostEikös tuossakin pitäisi kiristää pultti vasta kun auto on pyörillä/napa tunkattu ylös? Muuten tulee lyhytikäinen tukivarsi...
Comment
-
-
Originally posted by lihakimpale View Posthttps://www.motonet.fi/fi/tuote/8040...elen-ulosvedin
Tällä vaihdoin vasta koko etupään. Nätisti lähtee, kun ei ihan perille asti työnnä. Jos perille asti vasaran kanssa paukuttaa niin painaa hieman vinoon.
Comment
-
-
Minä annan ääneni lyöntihaarukalle. Osaamattomuuttako lie, mutta en saanut ulosvedintä riittävän syvälle, jotta se olisi pysynyt kiristettäessä paikoillaan. Kokeilin kahta erilaista ja molemmilla oli sama lopputulos, ulosvedin pakitti pois ja pallonivel pysyi kiinni.
Linkissä oleva lyhyt lyöntihaarukka toimii. Pitemmässä mallissa ei ole riittävää kulmaa, vaan se uppoaa liian syvälle. Puolentoista kilon moskalla pikku napautus ja pallonivel aukesi nätisti, ilman holkkien irtoamisia.
Katso kummankin pään momentit kohdilleen ja korin puoleisen pään lopullinen kiristys vasta kun auton paino on tuennan päällä. Jos et mahdu alle näin tekemään, niin mittaa pyörännavan ja lokasuojan kaaren välinen etäisyys ennen vaihtoa. Laita tukeva pönkkä vaihdon jälkeen renkaan alle ja laske autoa tunkilta tai nosturilta sitten sen verran, että navan ja kaaren välinen etäisyys on sama ja kiristä puslapää momenttiin.
Comment
-
Comment