Announcement

Collapse
No announcement yet.

M62B44TU ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ottto0
    BTCF Member
    • Nov 2013
    • 55
    • Kotka

    M62B44TU ongelma

    Auto käynnistyy normaalisti, mutta kuulostaa että pätkisi ja rynkyttää tyhjäkäynnillä ja myös liikkeelle lähtiessä noin 1200rpm asti, sen jälkeen taas normaali..

    Inpa antoi vikakoodeiksi:

    33 nockenwellensteuerung

    34 nockenwellensteuerung

    136 pruefung notluftpunkt

    Oireilu alkoi kun parin viikon seisonnan aikana korjasin rikkinäisen lambda-piuhan ja ajoon lähtiessä lisäsin öljyä koneeseen.

    Öljyt ja suodatin vaihdettu pari päivää tämän jälkeen. :think
    E39 540iA Touring 99'

    e34 m5 89'

    Ex. E39 523iA

    Ex e30 316 89'
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10949
    • Joensuu

    #2
    Kaksi ensimmäistä on imunokkien vikakoodia ja viimeinen taitaa olla kaasupolkimelta.

    Onko aiemmin ollut nokilta vikakoodia? Ellei, niin ehkä olisi viisasta tarkistaa, että laahaimet ehjät. Kuuluuko jakopäästä ääntä?
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • ottto0
      BTCF Member
      • Nov 2013
      • 55
      • Kotka

      #3
      Ei tietoa onko nokilta aiemmin antanut koodia kun nyt ekaa kertaa koodit luettu mun vuoden omistuksen aikana, ei pidä mitään ihmeellistä ääntä
      E39 540iA Touring 99'

      e34 m5 89'

      Ex. E39 523iA

      Ex e30 316 89'

      Comment

      • ottto0
        BTCF Member
        • Nov 2013
        • 55
        • Kotka

        #4
        Nyt on venakopan tiivisteet vaihdettu, nokka-akselin asentotunnistimet vaihdettu, öljyt vaihdettu, tulpat vaihdettu..
        Tiivisteet oli selvästi jo huonot kun tulppia vaihtaessa oli melkein kaikki tulpat öljyssä ja vähän öljyä kopan pohjalla, tulppien vaihdon jälkeen toimi noin 10min ajomatkan ja alkoi taas pätkiä.
        Uutena viassa, että nykyään pätkii kokoajan ja keltainen moottorinvikavalo palaa...
        Mitä seuraavaksi? :think
        E39 540iA Touring 99'

        e34 m5 89'

        Ex. E39 523iA

        Ex e30 316 89'

        Comment

        • walopower
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2012
          • 294
          • Espoo

          #5
          Vikakoodit ja livedataa pitäisi katsoa.
          Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎