Eli mulla on nuo S430A peilit. Jotka ei taitu koria vasten? Kuuluu vaan kun sähkömoottori pyörii ainakin toisella puolen. Ja vänkärin puoli ei taitu alas peruuttaessa? Millähän nämä viat sais kuntoon? Jollain kokemuksia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kääntyvätpeilit
Collapse
X
-
Originally posted by sevnie00 View PostEli mulla on nuo S430A peilit. Jotka ei taitu koria vasten? Kuuluu vaan kun sähkömoottori pyörii ainakin toisella puolen. Ja vänkärin puoli ei taitu alas peruuttaessa? Millähän nämä viat sais kuntoon? Jollain kokemuksia?E39 540iA -01
-
-
Originally posted by Hartzi View PostSiis muistilliset peilit? Toimiiko muistisäädöt muuten? Vänkärin peililasi kääntyy alas vain jos se säädön puolen valitsin on kuskin puolen asennossa. Jos on, niin sitten vikakoodit ainkin kannattaa katsoa. Muistaakseni youtubessa on iso kasa korjausvideoita taittomekanismille (koria vasten).
Comment
-
-
Originally posted by sevnie00 View PostSäätö on kuskinpuolelle vaan ei peili käänny alas🤔 ja tuota mekanismia ei kauheesti löytynyt että miten korjailla kun yleensä vika on vaan että kääntyy väärään asentoon😂 mullakin ei käänny ollenkaan ääntä ne kyllä pitää tai toinen ainakin toinen on aika hiljaa🤔 ja tosiaan sähkösäätö pelaa kyllä molemmissa muutenE39 540iA -01
Comment
-
-
Tuon näköisiä osia siellä on sisällä, jos on yhtään sorminäppäryyttä niin helpohkoja vaihdella.
Äkkiseltään kuulostaisi siltä, että moottori pyörii mutta nuo rattaat rikki. Originaalit oli ainakin mun e39:ssä muoviset. Ebay pullollaan metallisia vastaavia.'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
-
-
Tässä on ainakin jonkinlainen korjausvideo: https://www.youtube.com/watch?v=La4TgvcYumAE39 540iA -01
Comment
-
Comment