Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 535 1998 abs+luostonesto valo palaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MOH85
    Bimmer Fanatic
    • May 2009
    • 241
    • Rauma

en tiedä onko sama vika/ongelma, mutta itse olen huomannut inpan osalta samaa. Saan toimimaan seuraavasti eli autoon virrat päälle, tietokone päälle, kun kaikki on valmista johto pistokkeeseen -> käynnistä inpa. Ainakin itse saan tuon virheilmoituksen jos laitan ensiksi inpan ja sitten johdon pistokkeeseen. Tai jos käytän auton virtoja pois kesken kaiken niin inpa ei yhdistä auton kanssa uudelleen. En tiedä onko vika tässä mutta kannattaa kokeilla. Virheilmoitushan tarkoittaa, että ei saa moduuliin yhteyttä jota olisi tarkoitus tutkia.

Ja tätä tapahtuu ainakin mulla tasaseen. Samoin jos suljen inpan ja yritän uudelleen niin kone ei saa yhteyttä. Pitää aloittaa alusta. Kone pois päältä, johto pois. Kone päälle, autossa virrat päällä. Kun valmista johto paikoilleen -> inpa käyntiin. Mulla on tosin ikuisuuden vanha kannettavs eli vika voi olla myös siinä.. Ja välillä vaikka inpassa molemmt täplät musti eli ON niin ei saa yhteyttä. Ja taas sama proseduuri..

Mutta kyllä kun rauhassa tekee ja yhteyden saa niin toimii kyllä moitteetta..
    e39 530dA 1999.

Comment

• DarkWarder65
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2013
      • 281
      • Helsinki

Originally posted by MOH85 View Post
      en tiedä onko sama vika/ongelma, mutta itse olen huomannut inpan osalta samaa. Saan toimimaan seuraavasti eli autoon virrat päälle, tietokone päälle, kun kaikki on valmista johto pistokkeeseen -> käynnistä inpa. Ainakin itse saan tuon virheilmoituksen jos laitan ensiksi inpan ja sitten johdon pistokkeeseen. Tai jos käytän auton virtoja pois kesken kaiken niin inpa ei yhdistä auton kanssa uudelleen. En tiedä onko vika tässä mutta kannattaa kokeilla. Virheilmoitushan tarkoittaa, että ei saa moduuliin yhteyttä jota olisi tarkoitus tutkia.

Ja tätä tapahtuu ainakin mulla tasaseen. Samoin jos suljen inpan ja yritän uudelleen niin kone ei saa yhteyttä. Pitää aloittaa alusta. Kone pois päältä, johto pois. Kone päälle, autossa virrat päällä. Kun valmista johto paikoilleen -> inpa käyntiin. Mulla on tosin ikuisuuden vanha kannettavs eli vika voi olla myös siinä.. Ja välillä vaikka inpassa molemmt täplät musti eli ON niin ei saa yhteyttä. Ja taas sama proseduuri..

Mutta kyllä kun rauhassa tekee ja yhteyden saa niin toimii kyllä moitteetta..
      ei ollut mitään hyötyä kokeilin noita ja ei toimi.
      E39 535i M62 1998

Comment

• MOH85
        Bimmer Fanatic
        • May 2009
        • 241
        • Rauma

Sit melkein kaapeli / inpan uudelleen asennus.. Kokeilee nyt jos jollain tutulla on varmasti toimiva ohjelma + johto ettei vika ole auton päässä. Tosin tuski jos minnekään ei pääse..
        e39 530dA 1999.

Comment

• HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10949
          • Joensuu

Näkemättä ihan mahdoton sanoa mikä siellä nyt on ongelmana. Itse tässä tovi sitten asentelin INPA+ISTA koneeseen, johon ennen oli jo kaksi yrittänyt asentaa ohjelmat onnistumatta. Ihan normaalisti meni kunhan poisti kaikki vanhat ensin alta ja aloitti alusta. Pikaisesti vilkaistuna oli homma tehty ihan juosten kustuna, puuttuu kaikenlaista. Englanniksi löytyy vaikka kuinka monta hyvää ohjetta inpan asentamiseen, Suomeksi ei taida kovin montaa löytyä. Kaapeli voi olla valmiiksi rikki, asennuksessa voi olla joku väärin tai sitten autoon ei saa yhteyttä. Näitäkin tulee aina välillä vastaan, että autossa vika.
          e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎