en tiedä onko sama vika/ongelma, mutta itse olen huomannut inpan osalta samaa. Saan toimimaan seuraavasti eli autoon virrat päälle, tietokone päälle, kun kaikki on valmista johto pistokkeeseen -> käynnistä inpa. Ainakin itse saan tuon virheilmoituksen jos laitan ensiksi inpan ja sitten johdon pistokkeeseen. Tai jos käytän auton virtoja pois kesken kaiken niin inpa ei yhdistä auton kanssa uudelleen. En tiedä onko vika tässä mutta kannattaa kokeilla. Virheilmoitushan tarkoittaa, että ei saa moduuliin yhteyttä jota olisi tarkoitus tutkia.
Ja tätä tapahtuu ainakin mulla tasaseen. Samoin jos suljen inpan ja yritän uudelleen niin kone ei saa yhteyttä. Pitää aloittaa alusta. Kone pois päältä, johto pois. Kone päälle, autossa virrat päällä. Kun valmista johto paikoilleen -> inpa käyntiin. Mulla on tosin ikuisuuden vanha kannettavs eli vika voi olla myös siinä.. Ja välillä vaikka inpassa molemmt täplät musti eli ON niin ei saa yhteyttä. Ja taas sama proseduuri..
Mutta kyllä kun rauhassa tekee ja yhteyden saa niin toimii kyllä moitteetta..
Ja tätä tapahtuu ainakin mulla tasaseen. Samoin jos suljen inpan ja yritän uudelleen niin kone ei saa yhteyttä. Pitää aloittaa alusta. Kone pois päältä, johto pois. Kone päälle, autossa virrat päällä. Kun valmista johto paikoilleen -> inpa käyntiin. Mulla on tosin ikuisuuden vanha kannettavs eli vika voi olla myös siinä.. Ja välillä vaikka inpassa molemmt täplät musti eli ON niin ei saa yhteyttä. Ja taas sama proseduuri..
Mutta kyllä kun rauhassa tekee ja yhteyden saa niin toimii kyllä moitteetta..
Comment