Kyselen vielä täältäkin melipiteitä miten edetä.
Eli e39 530da -99 (takana vakio, rautajousilla) sai katsastuksessa hylyn taka-iskareista, 20/22%.
Ongelmaksi kehittyi se, että takapäässä on uudet joulukuussa ostetut iskarit. Edellisessä katsastuksessa suullinen maininta heikosta vaimennuskyvystä. Vaihdon yhteydessä tuntui kuitenkin, että jotain eloa vanhoissakin oli. Eli mitäs. Jonkin verran luin ja jotkut kritisoi ettei touringin taka-iskareita voisi hylätä/tuomita muuten kuin ulkoisten vaurioiden ja iskarien välisen eron mukaan. Jokin suunnittelu tms. juttu. Mutta, nyt on kädessä hylky eli jotain on tehtävä. Merkkinä on edullinen ridex, valitettavasti. Apurungon isoja pusliakaan ei katsastusmies uskonut vaikuttavan tulokseen. Voiko olla että tuli tupla maanantai kappaleet postissa?
Miten edetään. Hullua olisi ostaa taas uudet iskarit, mutta mitä muuta tässä voi?
Eli e39 530da -99 (takana vakio, rautajousilla) sai katsastuksessa hylyn taka-iskareista, 20/22%.
Ongelmaksi kehittyi se, että takapäässä on uudet joulukuussa ostetut iskarit. Edellisessä katsastuksessa suullinen maininta heikosta vaimennuskyvystä. Vaihdon yhteydessä tuntui kuitenkin, että jotain eloa vanhoissakin oli. Eli mitäs. Jonkin verran luin ja jotkut kritisoi ettei touringin taka-iskareita voisi hylätä/tuomita muuten kuin ulkoisten vaurioiden ja iskarien välisen eron mukaan. Jokin suunnittelu tms. juttu. Mutta, nyt on kädessä hylky eli jotain on tehtävä. Merkkinä on edullinen ridex, valitettavasti. Apurungon isoja pusliakaan ei katsastusmies uskonut vaikuttavan tulokseen. Voiko olla että tuli tupla maanantai kappaleet postissa?
Miten edetään. Hullua olisi ostaa taas uudet iskarit, mutta mitä muuta tässä voi?
Comment