Announcement

Collapse
No announcement yet.

530da nykii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sumppu
    Newbiemmer
    • Dec 2016
    • 7
    • Finland

    530da nykii

    Mikähän mahtaa olla vikana, kun rauhallisesti kiihdyttäessä rupee "rykimään" ja olevinaan yrittää vetää kovempaa sekä puskee mustaa aina niin tehdessä? ja tasa kaasulla nykii?

    EGR:än alipaineletkun otin irti ja tulppasin, ja olevinaan vika katosi hetkeksi, mutta on nyt tullut takaisin...
    Vikakoodit on luettu, eikä antanut mitää koodia moottorilla... Laatikon ohjausboksista anto jonku vikakoodin, mutta ei sen luulis vaikuttavan moottorin käytökseen?

    Joku eBayn tehoboksi tuossa oli kun ostin mutta revin pois sen koska löi vikatilaan aina, kun vähän rajummin kiihdytti ja valitti jotain Raili paineesta mittaristossa...
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 10080
    • KVLA

    #2
    Railpaineanturi tai sen pistoke häröilee??? Tsekkaa koodit ensialkuun.

    Comment

    • Vikkke
      Newbiemmer
      • Sep 2019
      • 1
      • Oulu

      #3
      Oisko bensa tai kp -pumppu tiensä päässä. Kone pyytää ainetta mutta pumppu ei pumppaa tarpeeksi.

      Comment

      • Sumppu
        Newbiemmer
        • Dec 2016
        • 7
        • Finland

        #4
        Originally posted by Heguli 31 View Post
        Railpaineanturi tai sen pistoke häröilee??? Tsekkaa koodit ensialkuun.
        Railpaine anturin liittimen kun otin irti ja laitoin kontakti sprayta nii alko toimimaan kunnolla vähän oli piuhat kuoriutuneet ja joku sähköteippi patentti niissä piuhoissa oli nii pitää korjata se, kiitos!

        Comment

        • Clavurion
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2005
          • 9159
          • Oulu

          #5
          Vaihda suosiolla uudet pinnit siihen liitinrunkoon. Nämä ihan tyypillisesti kuoleentuu ajan saatossa.

          12512247474 x3
          E39 530dA -02 M-Sport
          E53 X5 3.0dA -06 Sport
          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

          Comment

          • MOH85
            Bimmer Fanatic
            • May 2009
            • 241
            • Rauma

            #6
            Itellä oli kyllä hankala saada niitä pinnejä irti fiksusti siitä rungosta, vaikka ohjeet sainkin niin runko (ehkä) kannattaa ottaa varalle: liittimen runko 12512247472. Tai ite koin helpommaksi katkaista johdot vanhan rungon tyvestä ja aloittaa alusta. Se on totta että runkoa ei tartte uusia, jos pinnit saa irti vanhasta.. Ja tietty kattoo että johdot tulee oikeaan järjestykseen..
            e39 530dA 1999.

            Comment

            • Clavurion
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2005
              • 9159
              • Oulu

              #7
              Originally posted by MOH85 View Post
              Itellä oli kyllä hankala saada niitä pinnejä irti fiksusti siitä rungosta, vaikka ohjeet sainkin niin runko (ehkä) kannattaa ottaa varalle: liittimen runko 12512247472. Tai ite koin helpommaksi katkaista johdot vanhan rungon tyvestä ja aloittaa alusta. Se on totta että runkoa ei tartte uusia, jos pinnit saa irti vanhasta.. Ja tietty kattoo että johdot tulee oikeaan järjestykseen..
              Pikkusen konstikas se pinnien irrotus, kun yhtä aikaa pitää 4 kynttä saada painettua. Esim ohuesta pellistä voi tehdä liuskat, joilla kynnet saa painettua alas.
              E39 530dA -02 M-Sport
              E53 X5 3.0dA -06 Sport
              * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
              Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

              Comment

              • MOH85
                Bimmer Fanatic
                • May 2009
                • 241
                • Rauma

                #8
                Originally posted by Clavurion View Post
                Pikkusen konstikas se pinnien irrotus, kun yhtä aikaa pitää 4 kynttä saada painettua. Esim ohuesta pellistä voi tehdä liuskat, joilla kynnet saa painettua alas.

                Tämä. Siihen kaipaa tosiaan neljä kättä ainakin ja hiukan ahdas paikka vielä. Jos ei ole mitään niksi-pirkka kakkosta Mutta siis varmasti onnistuu, oma oli sellanen vinkki vai
                e39 530dA 1999.

                Comment

                • Clavurion
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2005
                  • 9159
                  • Oulu

                  #9
                  Originally posted by MOH85 View Post
                  Tämä. Siihen kaipaa tosiaan neljä kättä ainakin ja hiukan ahdas paikka vielä. Jos ei ole mitään niksi-pirkka kakkosta Mutta siis varmasti onnistuu, oma oli sellanen vinkki vai
                  Ilmaputket ja tulipellin keskellä oleva muovi kannattaa irrottaa, niin saa lisätilaa. Toki pellistä saa varsin helposti tehtyä työkalun, jonka saa kerralla paikalleen U-malliin taitettuna ja molempiin päihin halkiot.
                  E39 530dA -02 M-Sport
                  E53 X5 3.0dA -06 Sport
                  * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                  Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎