M52B25 kone vaihdettu M54:seen. Pelannut kuukausia moitteetta, nyt sammuili risteykseen tultaessa muutaman kerran ja pari viikkoa sitten päätti ettei lähde enää käyntiin pihasta. Bensapumpun sulakkeet ja rele vaihdettu, jakotukin schrader venttiilistä ei tipan tippaa virrat päällä taikka startattaessa, kipinää tulee koska lähtee käyntiin startteria suihkutettaessa imupuolelle. Bensapumpusta kuuluu elon merkkejä. Mistä lähtis ettimään vikaa, pa-suodatin tai pumppu ekana tulee itellä mieleen...? Vikakoodeja tuon verran, ilmamäärämittari pois, siksi tuo koodi mittarilta, mutta mitähän tuo toinen meinaa... tankin huohotussysteemiä, eikai voi estää satsin syöttöä?? Kiitokset etukäteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 523i M52 -> M54 ei käynnisty
Collapse
X
-
pumpulta letku ämpäriin ja katsomaan nouseeko bensa? Jos ei -> pumppu
Tai suodattimelta letku auki. Jos suodattimen jälkeen ei tule mutta suodatinta ennen tulee, niin suodatin.
Ja jos ei kumminkaan auta niin katsomaan pa-linjoja.
Johonkinhan se bensa jää kummittelemaan, eikä matkalla ole paljon vaihtoehtoja.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
-
-
Originally posted by f!re View PostJeps, meinaan ei löytyny newtis.inffosta mikä tuon venttiilin "tarpeellisuus" on systeemin toimimisen kannalta...
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Jjoo, tuoltahan tuo näkyy löytyvän, thänks...oon huomannu sen että vikavaloa ei sytytä mittaristoon e39 ilmeisesti herkästi, oli nimittäin sen verran pitkä lista koodeja tuossa pari viikkoa takaperin eikä mittaristossa mitään viitteitä :think: , m52 ecu m54 koneella, voisko liittyä tähän jotenki... noh palaten alkuperäseen pitää huomenissa selvitellä pumpun toimivuus ja katella siitä eteenpäin sitte. Inpalla aktivoitaessa tuosta venttiilistä kuuluu naksuminen ainaki, eipä mua sen toimivuus/toimimattomuus sinänsä haittaa jos muuten rokkaa.
E46 318ci Cabrio M-Sport II Imolarot 2 -02
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by f!re View PostJjoo, tuoltahan tuo näkyy löytyvän, thänks...oon huomannu sen että vikavaloa ei sytytä mittaristoon e39 ilmeisesti herkästi, oli nimittäin sen verran pitkä lista koodeja tuossa pari viikkoa takaperin eikä mittaristossa mitään viitteitä :think: , m52 ecu m54 koneella, voisko liittyä tähän jotenki... noh palaten alkuperäseen pitää huomenissa selvitellä pumpun toimivuus ja katella siitä eteenpäin sitte. Inpalla aktivoitaessa tuosta venttiilistä kuuluu naksuminen ainaki, eipä mua sen toimivuus/toimimattomuus sinänsä haittaa jos muuten rokkaa.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi taida saada koko vikavaloa syttymään alle 01 bensakoneisissa malleissa. En kyllä ole varma toimiiko edes 01 mallisissa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post01 vanhemmat m52tu ecut on yleensä softattu niin että ei syty moottorin vikavalo ollenkaan. Pelkästään eml valo syttyy jos on oikeesti paha sähkövika. Mut sen moottorinvikavalon saa syttymään vanhemmissakin kun softaa ecua.
Comment
-
-
E46 -01 tuntuu että sytyttää vikavalon tuon tuosta, tuli vaan yllätyksenä tuo että tosiaan ei tunnu sytyttävän. Tuo selittääki miksi... EML ei oo näkyny kuiten. Kaasuvaijerin vaihuttua sähkösiin bitteihin niin sanotusti on vaikuttanu tuohon EML valoon, yleensä dbw-kaasulla olevissa uuemmissa näkyny, eikä sillon tarvi olla suurtakaan vikaa toisin ku ennen -01.E46 318ci Cabrio M-Sport II Imolarot 2 -02
sigpic
Comment
-
Comment