Yksinkertainen kysymys, Meneekö tu koneen tilalle m54 ihan bolt on e39 koriin? Automaatti kyseessä. Tyyliin pistokkeet kiinni ja menoksi siis tarkoittaen että m54 on apulaitteineen ja johtosarjoineen, bokseineen yms.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 m52b28tu ->m54b30
Collapse
X
-
Ok, eli vähän sähköhommia tiedossa. Ongelmahan tässä on se että tuon nykyisen tu koneen sähköissä/komponenteissa/ecussa tai jossain on jotain vikaa ja sitä ei voi tähän käyttää. Ajatus olisi nimenomaan päästä tuosta tu koneen puolihullusta kaasuläppäsysteemistä eroon.e39 540ia m-sport -01
Opel Commodore gs -67
Opel Rekord r6 -85
Opel Senator 3.0 24v -89
Comment
-
-
Automaatin tapauksessa myös se, että toimiiko laatikko sen m54 kanssa. Eri ecut noissa, joten juttelevatko toisilleen. Eli ei tule olemaan mikään bolt-on ratkaisu, riippuen vuosimalleista, voi olla paljonkin tekemistä yhteen sovittamisessa. Jos se moottori on ehjä, niin itse vaan selvittäisin ja korjaisin siinä sen vian, pääsee helpommalla kun tälläisessä projektissa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostAutomaatin tapauksessa myös se, että toimiiko laatikko sen m54 kanssa. Eri ecut noissa, joten juttelevatko toisilleen. Eli ei tule olemaan mikään bolt-on ratkaisu, riippuen vuosimalleista, voi olla paljonkin tekemistä yhteen sovittamisessa. Jos se moottori on ehjä, niin itse vaan selvittäisin ja korjaisin siinä sen vian, pääsee helpommalla kun tälläisessä projektissa.
Kai se täytyy vaan jaksaa takuta. Itse kone on hyvässä kunnossa ajettu vasta 305tkme39 540ia m-sport -01
Opel Commodore gs -67
Opel Rekord r6 -85
Opel Senator 3.0 24v -89
Comment
-
-
Originally posted by mcleod View PostOk, eli vähän sähköhommia tiedossa. Ongelmahan tässä on se että tuon nykyisen tu koneen sähköissä/komponenteissa/ecussa tai jossain on jotain vikaa ja sitä ei voi tähän käyttää. Ajatus olisi nimenomaan päästä tuosta tu koneen puolihullusta kaasuläppäsysteemistä eroon.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMikä siinä on sit ongelma?
Menee limp modeen satunnaisesti 2km -1000km välillä, ei oikein luottoa lähteä tolla mihinkään. Vikakoodeina aina mdk, eri arvot kaasuläpän potikoilta. On adaptoitu opetettu putsattu liitoksia, tutkittu liittimiä, mittailtu johtoja. kolmas kaasuläppä menossa. Ja nyt meinaa mennä hermo.e39 540ia m-sport -01
Opel Commodore gs -67
Opel Rekord r6 -85
Opel Senator 3.0 24v -89
Comment
-
Comment