Jos luistoneston valo palaa, muttei ABS-valo, niin onkohan sittenkään vika ABS-anturissa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 tehoja lisää?
Collapse
X
-
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
-
-
Originally posted by KFZ-KoenigJos luistoneston valo palaa, muttei ABS-valo, niin onkohan sittenkään vika ABS-anturissa?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by RahuNo kato joo, jos näin niin sitten tuskin siinä.
Sitten näistä kahdesta on ehkä eniten hyötyä (jos länsinaapurin murre taipuu):
"Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
-
Omasta autostani katkesi tuo luistoneston moottorin vaijeri, jolloin asc merkkivalo paloi jatkuvasti. Uusi vaijeri tosiaan kustansi 11 €, mutta joistain on hajonnut säätömoottorin hammaspyörät jotka on saatavana merkkiliikkeestä varaosasarjanaE46 330 xiA Touring M-Sport II 2002
Ex: E39 528i Touring 1997
Vikakoodien lukua ja nollausta roin ympäristössä.
Comment
-
-
No niin.Auto on ollut nyt 3 kertaa huollossa,tänään 8 tuntia ja sinne jäi PRKL
Autoon on vaihdettu ilmamassanmittari,tarkistettu tulpat,putsattu sähköosia,ajettu ilman pakoputkea,nollattu laatikon muistia ja kaikkia muita mahdollisia,lambdat on tutkittu ja hutkittu,on ajettu sinne tänne auto testerissä kiinni,on katsottu bensansyötöt,ajoitukset yms.....ihmetelty ja raavittu päätä,soiteltu Helsinkiin huoltoon,manattu maahisia avuksi ym,ym!!!!
Edelleen auton tehot kateissa,voi verrata 520 tomaattiin.Ja autonihan oli 535i vm-98,sedan ja tomaatti.BMW-huolto tuumasi vain että autossa EI ole mitään VIKAA!!!Ja heti perään tuumasivat että tehoja on urakalla kateissa.Huomenna taas jatketaan tätä pikku kivaa touhua hinnalla 60€/h!!!!!!NYT RUPEAA JÄRKI PAKENEMAAN,JOTEN JOS JOKU OSAA AUTTAA JA KERTOA MIKÄ AUTOANI VAIVAA JA OSUU OIKEAAN ON SE ISON VISKILEKAN VERRAN RIKKAAMPI.BigMoneyWorks
Comment
-
-
Originally posted by Jaakoppi...ennen kyseisen auton ostoa kävin koeajamassa samanlaista 535:sta...
Onko kokeiltu toisella moottorinohjausjärjestelmällä? Jos ei niin itse lainaisin sellaisen joltain jolla on samanlainen auto. Aika long shot mutta tässä vaiheessa ei varmaan ole mitään hävittävää.
Eihän tossa sitten enää jää kovin paljon vaihtoehtoja, kuin että JOTAIN on rikki tai kulunutta, mikä ei näy missään testerissä. Jos moottori käy muuten kiltisti, tasaisesti ja on äänetön, ei voi muuta kuin ihmetellä.
Olisiko aihetta puristustestiin? Tosin pitäisi kyllä olla muitakin symptomeja jos ne on niin alhaalla että vaikuttaisi tuolla tavalla suorituskykyyn.
Originally posted by JaakoppiVoikohan sitä mittarin sisällä olevaa lämpeävää tunnistinta pestä kun meinasivat huollossa että se on likainen,että lika olisi palanut siihen kiinni ja ei siksi toimi?"Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
- - -
E30 325i Cabrio M-Technic I 1990 Cäbi©
E36 M3 Coupé 1996
G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen
Comment
-
-
Originally posted by JaakoppiNYT RUPEAA JÄRKI PAKENEMAAN,JOTEN JOS JOKU OSAA AUTTAA JA KERTOA MIKÄ AUTOANI VAIVAA JA OSUU OIKEAAN ON SE ISON
VISKILEKAN VERRAN RIKKAAMPI.
Mitenkäs niin yksinkertainen juttu, kun aukeaako kaasuläppä kunnolla? Jos sähköinen, ei mitään hajua miten voi tarkistaa, mutta vaijerisysteemihän on helppo katsoa.
DME on varmaan jo nollattu, oletan. Senhän voi tehdä DIS:lläkin tai akunnavat irrottamalla.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
DME on varmaan jo nollattu, oletan. Senhän voi tehdä DIS:lläkin tai akunnavat irrottamalla.[/QUOT
Eiköhän se ole nollattu.Ihme homma on,auto kehrää muuten kuin kissa ja käynnistyy kun avainta näyttääkin,ei nykimisiä,kolinoita tai muutakaan,tehot vain on kateissa.Teho hävikkiä ei paljon helsingin ruuhkaisilla teillä koeajaessa huomannut.Autolla on ajettu 161tkm eli ei se varmaan ole loppuun kulunutkaan.Meinasivat huollossa ruveta purkamaan moottoria atomeihin,HIRVITTÄÄ JO AJATUSKIN!!!!BigMoneyWorks
Comment
-
-
Originally posted by JaakoppiDME on varmaan jo nollattu, oletan. Senhän voi tehdä DIS:lläkin tai akunnavat irrottamalla.[/QUOT
Eiköhän se ole nollattu.Ihme homma on,auto kehrää muuten kuin kissa ja käynnistyy kun avainta näyttääkin,ei nykimisiä,kolinoita tai muutakaan,tehot vain on kateissa.Teho hävikkiä ei paljon helsingin ruuhkaisilla teillä koeajaessa huomannut.Autolla on ajettu 161tkm eli ei se varmaan ole loppuun kulunutkaan.Meinasivat huollossa ruveta purkamaan moottoria atomeihin,HIRVITTÄÄ JO AJATUSKIN!!!!Ex: -90 520i, -97 520i, -00 525ia, -01 520ia, -04 530Da, -01 525i Touring
Vikakoodienlukua ja perustason koodausta -96-08 bemareista.Alavus ja lähialueet, privalla tavoittaa.
BMW Freude Am Fahren
Comment
-
Comment