Eli mietinnässä olisi egr poisto ohjelmalla, mutta oon nähnyt jossain m6x malleissa SAP delete kittejä mihin kuuluu simulaattori etummaisiin lambdoihin ja toisioilmapumppuun huijatakseen ecua, miten porukka on tämän egr:n poistanut käytöstä? Ja miten päästöjen kanssa on tapqhtunut? Myös teho ohjelma on ollut mielessä mutta netistä ei ole löytyny keskustelua aiheesta, onko ews esteenä? Ja onko kokemusta tub35 virittämisestä ja mitä tehoja muut on saaneet? Itsellä löytyy ainakin aluksi m60b40 imusarja, sport katalysaattorit ollut kanssa mielessä
M62tub35 egr poisto ja lisää tehoa
Collapse
X
-
Tags: None
-
Ei kai M62 moottoreissa edes ole EGR:ää?
Ei näistä vapareista taida juurikaan saada irti pelkällä ohjelmalla (<5hv), sen takia niistä on niin vähän puhetta ja tarjontaa.
Voihan sitä b40 imusarjaa kokeilla jos se sopii fyysisesti ja DME:n adaptiot saisi siihen jotain tolkkua, olisi hyvä olla laajakaistalambda kiinni ettet polje sitä laihalla seoksella rikki. Minkä kokoinen kaasuläppä b35:ssa on?E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
-
78mm kaasuläppä, saattaa olla että maf säätää seokset kohdilleen mutta vois harkita laajakaistalambdaa ihan varuiksi ettei sit hajota mitään, ilmansaanti taitaa olla tuolle koneelle tärkein että saa tehoja ulos, luin jostain että pelkästään tuo imusarja tois 20-30hv lisää, joka tuntuu yläkierroksilla, kuitenkin 10mm korkeempi ja 20mm leveämmät imukanavatOriginally posted by ekkoo1 View PostEi kai M62 moottoreissa edes ole EGR:ää?
Ei näistä vapareista taida juurikaan saada irti pelkällä ohjelmalla (<5hv), sen takia niistä on niin vähän puhetta ja tarjontaa.
Voihan sitä b40 imusarjaa kokeilla jos se sopii fyysisesti ja DME:n adaptiot saisi siihen jotain tolkkua, olisi hyvä olla laajakaistalambda kiinni ettet polje sitä laihalla seoksella rikki. Minkä kokoinen kaasuläppä b35:ssa on?
Comment
-
Kuten sanottu ei ole EGR, SAP on toisio-ilma, eli käynnistyksen jälkeen pumppaa puhdasta ilmaa pakosarjoihin, jotta katit lämpenee nopeammin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Originally posted by HTK12 View PostKuten sanottu ei ole EGR, SAP on toisio-ilma, eli käynnistyksen jälkeen pumppaa puhdasta ilmaa pakosarjoihin, jotta katit lämpenee nopeammin.
Voiko sen tuosta noin vaan poistaa käytöstä? Onko haittaa vai hyötyä? Keskustelua on löytyny puolin sun toisin
Comment
-
Pitää poistaa softasta käytöstä, jos haluaa eroon. Miksi se pitäisi poistaa? Se on käytössä vain kylmäkäynnistyksessä, niin en näe mitä hyötyä sen poistamisesta on. Pumppaa vain puhdasta ilmaa, niin ei sotke imusarjaa tms.Originally posted by Ollikuhta666 View PostVoiko sen tuosta noin vaan poistaa käytöstä? Onko haittaa vai hyötyä? Keskustelua on löytyny puolin sun toisine39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment