mites webasto laitetaan automaatti ilmastoinilla olevaan, tuleeko se rest:in kautta vai pitääkö olla joku lisämokkula että sen saa pelaamaan oikein.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 525tds webaston asennus
Collapse
X
-
Mulla on e39 525tds automaatti-ilmastoinnilla ja siinä eberi sammuu jos lämmöt säätää alle 26 astetta ja kelloon tulee vikakoodi f14 joka on mun mielestä vedenkiertoon liittyvää. Kuuluuko tuohon laittaa jonkulaista relettä joka avaa ja pitää vesiventtiilit auki vaikka ois mikä lämpötila säädettynä? Miten teillä muilla nuo pelaa? Mun mielestä tuo ei pelaa oikein vaikka asentaja väitti että noin sen kuuluu toimia.
Comment
-
-
Originally posted by beemer dreemer View PostMulla on e39 525tds automaatti-ilmastoinnilla ja siinä eberi sammuu jos lämmöt säätää alle 26 astetta ja kelloon tulee vikakoodi f14 joka on mun mielestä vedenkiertoon liittyvää. Kuuluuko tuohon laittaa jonkulaista relettä joka avaa ja pitää vesiventtiilit auki vaikka ois mikä lämpötila säädettynä? Miten teillä muilla nuo pelaa? Mun mielestä tuo ei pelaa oikein vaikka asentaja väitti että noin sen kuuluu toimia.
Eihän tuo eberikään vesikiertoa tunnista, tuo vikakoodi on varmaan ylilämmöstä joka tietenkin tulee jos vesi ei kierrä.----- F11 535 XD -12 ------
----- E39 530 DA -00 ------
Comment
-
-
Jos jollakin on noista vesiliitännöistä kuvat/piirustukset niin voisko laittaa mailia [email protected], kiitos!!!
Comment
-
-
Mullekin kelpaisi tieto et mihin letkuun liitän noi eberin letkut kun on muuten valmiiksi asennettu. Mut auto on 525 TDS E34 ja ilman automaatti ilmastointia.Käki connection
E34 525 TDS Touring, tuleva lintta
E34 525 TDS Touring, talvipirssi
E30 320 Touring, ??????
Emännällä E46 318d lintta
Comment
-
Comment